• NOEL75

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-04-12 16:10:01 följande:

Är det fredag. Så är det !!!

Herrejäklar Anton!! Vad tusan är du gjord av egentligen??
  • NOEL75

Varvsuppladdningen har börjat!! Några fler glada löpare här??

• Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-12 16:14:33 följande:
    Hans muskler utvecklas av att han bär den där guldpläterade kättingen runt halsen. 
  • Anonym (tjockis)
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Åh Anton, nu dog jag en smula.. Tack ;) Du vet verkligen hur man piggar upp en kvinna, nu tänker jag dregla över armarna resten av dagen :)
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-12 16:17:49 följande:
    Hans muskler utvecklas av att han bär den där guldpläterade kättingen runt halsen. 
    Där åkte guldpläterad kätting in på inköpslistan!!! Vart fan får man tag på en sån? Järnhandeln?
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-04-12 16:14:33 följande:
    Skinn, ben, och en massa protein. ( Så vackert det blev då !!! )

Men jag har lagt ner en helvetes massa timmar på kampsport och gymträning, NOEL, kul att det ger resultat. Och tack...Skål

Och jag vill för säkerhets skull tillägga att jag inte anser mig vara stor, jag är 188 och en halv, centimeter vägendes 86 kilo på bilden, som är någon vecka gammal. Detta för Doktor Jekyl's skull allena, han tycks tro att jag postar och skriver i andemeningen att jag samtidigt påstår mig vara stor, vilket jag härmed vill betona att jag inte gör. Han tycker jag är en lättviktare. Måhända har han rätt. Inte fan vet jag.....
  • Anonym (tjockis)
    NOEL75 skrev 2013-04-12 16:16:40 följande:

NOEL75 skrev 2013-04-12 16:16:40 följande:

Springer är det absolut sista jag gör... Undantaget skulle vara efter dig Noel, jävlar vad jag skulle kuta för att komma ikapp!! :)
  • Anton Chigurh
    Amys skrev 2013-04-12 16:19:38 följande:
    Anton!!!! Jag dog lite där...
    Oooh...tackar AmyGlad
  • Mattias39

Men för tusan, Anton!!! Vad ÄR det där...?!? Glad
    Kan man ens ha såna armar...? Flört
    DJUPT imponerad!!!
Svar på tråden Helkroppstråden