• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Ermenegildo skrev 2013-04-12 12:18:11 följande:

Jag har tidigare utvecklat att jag är så till den milda grad porrinvalidiserad att jag numera endast tänder på uniformsklädda, homosexuella undulater som bryter på tyska när de piskar varandra.
  • Fröken reserverad
    Ermenegildo skrev 2013-04-12 12:23:20 följande:

Producerar själv. Det är ett helvete att få på uniformerna, annars tar de regi ganska bra.
    Skål
    Reserverad står för upptagen.
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-12 12:26:05 följande:
    Ermenegildo; pics or it didn't happen!

Vaddå, gratis eller? Hur lättlurad tror du jag är, de är hårdvaluta de där bilderna. Men du kan få en skiss från vår senaste produktion:

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-12 12:34:09 följande:
    Ledsen att släppa den här bomben, men du har blivit lurad! Det där är inte undulater :(

Aah, inte fan undra på att de är så jävla värdelösa på tyska då.
  • Anton Chigurh
    Razz skrev 2013-04-12 10:36:00 följande:
    Att personen har gott om humor och ser det roliga i det? Tungan ute
    Det är ju förstås inte min tolkning av den personen. Den låter jag vara osagt, min tolkning alltså, jag lär bli avstängd i 12 år i så fall. Minst
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 12:43:38 följande:
    Det är ju förstås inte min tolkning av den personen. Den låter jag vara osagt, min tolkning alltså, jag lär bli avstängd i 12 år i så fall. Minst

Har inte du blivit avstängd för över 5,000 inlägg med sjuklig överanvändning av fetstil och kursiv text lär inget stänga av dig.
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-12 12:39:42 följande:
    Nej det förklarar ju saken. De är förmodligen inte ens homosexuella..

Förresten tycker jag det är hemskt att så fort man skriver något på FL så blir man ständigt ifrågasatt och förminskad. Jag känner mig kränkt och anar att det ligger diskriminering bakom.
Svar på tråden Helkroppstråden