-
Så bra dåAnonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 20:37:28 följande:Wiieho, me like!
-
Jasså gör du? Då.tycker jag du ska berätta varför du tror att du gör det? :pAnonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 20:41:26 följande:Haha jo det gör jag... du vet inte om det bara! Så nu har väl ungarna somnat?
-
Haha här tros ingetAnonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 20:43:51 följande:Jasså gör du? Då.tycker jag du ska berätta varför du tror att du gör det? :p
Skulle aldrig komma på frågan att jag avslöjar något...
-
Han har haft en sån där osedvanligt hemsk horribel, skitdag delux !! Men din härliga nya bild lös väl upp i hemskheterna väldigt väl! Haha en vill änna bara ha en kram nu ! (Ehm kan inte lova att jag inte håller händerna lite långt ner,,,, skyller det på dig isåfall i brist på självinsikt XD )Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 16:10:09 följande:Men vart tog jon The papa vägen då tro? ;)
Haha men håller mig ifrån 1 - biljonskalan för dina bilder fick den där varma känslan att infinna sig i magen och det är mer värt :) Få förunnat ;) -
Haha insåg precis att jag kanske vann ett bregott paket... aja... sånt e det ibland XD
-
Man glömmer aldrig ett ansikte på någon som älskar en ;) så döm om min förvåning när du dök upp i mitt Instagram-flöde precis! Jättesnygg kille och bra val av kosthållning så tydligen smart också, haha! :)Jon the papa skrev 2015-01-27 14:54:09 följande:Jag älskar dig! (vilket jag såklart baserar på min stora kännedom om dig, din personlighet, humor, skratt, söta egenheter och den där pussen i nacken du utdelar när man lagar mat )
Haha crap kom på att jag inte alls vet det där, så du får hålla dig tillfreds med ett DAEM ! Står fortfarande vid med att du har snyggare kropp än de flesta 20 åringar idag XD Nom nom nom
-
-
Haha attans att din man inte kan uppskatta en 40 isch som maskerar sig som 20 åring XD, eller ja, han kan ju uppskatta dig såklart trots lite enformighet XDvirrisen skrev 2015-01-28 21:07:50 följande:Man glömmer aldrig ett ansikte på någon som älskar en ;) så döm om min förvåning när du dök upp i mitt Instagram-flöde precis! Jättesnygg kille och bra val av kosthållning så tydligen smart också, haha! :)
Haha världen är allt bra liten ibland :D Fast världens bästa kost såklart ;) -
Wow du spelar i en helt egen liga. SnyggtAnonym (nykomlingen) skrev 2015-01-27 22:42:59 följande:Nattinatti folket, nu kallar john blund :)
-
[quote=74763538][quote-nick]Anonym (Godnatt) skrev 2015-01-28 21:21:32 följande:[/quote-nick][/quote]
Godnatt!
(nu kan man drömma om nåt fint)