• kanalltidblibättre

Helkroppstråden

Har försökt hålla mig från HKT drogen. Ägnat mig åt fysisk fostran och inre koncentration. Den inre resan. Lugnet. Gick så där...Tungan ute
    Nu har ju massa nya skönheter letat sig hit också Skål. Fan vad ni är snygga! Bjuder på en bild efter dagens övningar. (Nej, inte högerhands pushups)
    Tänk på filmen 300Skål

Den som inte äter skola heller inte arbeta.
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-28 20:49:05 följande:

Han har haft en sån där osedvanligt hemsk horribel, skitdag delux !! Men din härliga nya bild lös väl upp i hemskheterna väldigt väl! Haha en vill änna bara ha en kram nu ! (Ehm kan inte lova att jag inte håller händerna lite långt ner,,,, skyller det på dig isåfall i brist på självinsikt XD ) 

Haha men håller mig ifrån 1 - biljonskalan för dina bilder fick den där varma känslan att infinna sig i magen och det är mer värt :) Få förunnat ;) 

Uscha, sånna dagar är ruskigt tjatiga, men man läre ju gå igenom dom också! Vilken tur att du blev på lite bättre humör nu då ;)
  • Newbe sept
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 14:01:12 följande:

Slänger in en sista bild för dagen, nu väntar jobb! :)

Tusen tack nykomlingen!

Ett trevligt tillskott! ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (hehr) skrev 2015-01-28 21:28:19 följande:

Wow du spelar i en helt egen liga. Snyggt

Men man tackar ;)
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 19:39:42 följande:
    Haha det är just känner jag gör... smile2.gif Sen med tanke på hur du störde mig i arbetet och verkligen höll på att bokstavligen ställa till det! Så ja vad var det du sa! smile2.gif
    hahahaha  
  • Anonym (Godnatt)

Puss

Pillare skrev 2015-01-28 21:34:36 följande:

[quote=74763538][quote-nick]Anonym (Godnatt) skrev 2015-01-28 21:21:32 följande:[/quote-nick]

Godnatt!

(nu kan man drömma om nåt fint)

[/quote]
    Pillare skrev 2015-01-28 21:34:36 följande:

[quote=74763538][quote-nick]Anonym (Godnatt) skrev 2015-01-28 21:21:32 följande:[/quote-nick]

Godnatt!

(nu kan man drömma om nåt fint)

[/quote]
  • Anonym (pillllan)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-28 20:02:42 följande:
    Håll inte andan! Just den "limmaren" visar inte upp sig hur mycket man än tjatar :P
    Han är jävligt svår att få bilder av hahaha
    Fast jag vet ju att han gör sig bra på bild
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-28 21:38:51 följande:
    Har försökt hålla mig från HKT drogen. Ägnat mig åt fysisk fostran och inre koncentration. Den inre resan. Lugnet. Gick så där...Tungan ute
    Nu har ju massa nya skönheter letat sig hit också Skål. Fan vad ni är snygga! Bjuder på en bild efter dagens övningar. (Nej, inte högerhands pushups)
    Tänk på filmen 300Skål

Du har dödat en massa perser? Det var ju både konstigt och hemskt. Annars är du ju snygg som vanligt. 
  • Anonym (hehr)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 21:41:15 följande:
    Men man tackar ;)
    Att du gömmer dig bakom anonymitet visar att du är precis som mig  Något extra  o de är fan intressant alltså!. 
  • Pillare

[quote-nick]Anonym (Godnatt) skrev 2015-01-28 21:48:05 följande:[/quote-nick]Puss [/quote]

Puss puss!

(hur kunde jag glömma godnattpussar??)