• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 22:44:08 följande:

I'm a Hard bitch to deal with... Du kommer få ta del av motsattsen när du satt in på pluskontot :D

Jääså, vars bor du då? :)

Haha... okej okej okej.

Hemligt!
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-30 22:47:06 följande:

Haha... okej okej okej.

Hemligt!

Ähh.., lev lite utanför ramen du med. Lovar dig, du kommer njuta! ;p
  • LostInTranslation
    Mrs Okänd skrev 2015-01-30 18:15:17 följande:
    Och det är de som du har slängt nu? Ge mig din adress så skickar jag ett par nya på posten. Din kropp är som gjord för dessa byxor...;)
    Det får du nog leverera dem personligen i så fall
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 22:27:14 följande:
    Sant, mat skall upplevas! :)

Men att det är tråkigt i bildformat de håller jag inte riktigt med om ;)

Ja, det låter ju som en plan! Hojta till när transportmedlet anländer vettja ;D

En helkroppsmassage sitter ju aldrig fel menar jag ????

Skit också... Blev problematiskt med transport. Militären tycker tydligen inte det är tillräckligt bra anledning att "låna ut" ett jas för att hämta :( Dock log de så där fånigt vid bildvisning om varför och verka tveka lite. Vet inte riktigt vad soc och sånna hade tyckt om jag snodde ett Jas för att kila "en liten bit" medans lillan sover :/ Känns som de hade blivit lite gnälliga :/  

Haha nä kanske inte ser så tråkigt ut XD Men de smakar som de ser ut iallafall ;) 

Och tror jag hade varit väldigt noggrann i ett par timmar med helkroppsmassage :D Hade ju bara varit ..... mmmm.... Wantz zo bad 

Ett litet till smärre konstverk kanske du kan ställa till med här på kvällskvisten {#emotions_dlg.djavulsk} 

• Anonym (nykomlingen)
    Zack skrev 2015-01-30 20:57:29 följande:

Fredagslyx att få se en vacker kvinna i en så smakfull, men sparsam förpackning. Helt i min smak, och jag glad för att det händer, förhoppningsvis sker det framöver oftare än ibland ;)

Men man tackar! roligt att det uppskattas :)

Å de kan ju hända att det blir något oftare än ibland ;)
  • Anonym (Gillar)

Sänder lite kärlek så här mitt i natten! Hjärta

• Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 23:03:35 följande:

Sänder lite kärlek så här mitt i natten! 

Och jag skickar kramar och pussar tillbax, fina du. :-*
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 22:59:53 följande:

Skit också... Blev problematiskt med transport. Militären tycker tydligen inte det är tillräckligt bra anledning att "låna ut" ett jas för att hämta :( Dock log de så där fånigt vid bildvisning om varför och verka tveka lite. Vet inte riktigt vad soc och sånna hade tyckt om jag snodde ett Jas för att kila "en liten bit" medans lillan sover :/ Känns som de hade blivit lite gnälliga :/  

Haha nä kanske inte ser så tråkigt ut XD Men de smakar som de ser ut iallafall ;) 

Och tror jag hade varit väldigt noggrann i ett par timmar med helkroppsmassage :D Hade ju bara varit ..... mmmm.... Wantz zo bad 

Ett litet till smärre konstverk kanske du kan ställa till med här på kvällskvisten  

Attans militärer.. :/ det är väl ett folkslag för sig som inte kan se skillnad på tjänstgöring å tjänstgöring..

Det hade jag kunnat gjort, om det inte vore för min lilla som ligger i magsjuka.. Man kan ju deppa ihop för mindre, jag ligger å inväntar min egen död just nu! känner att den står bakom hörnet å lurar!
  • LostInTranslation

Sänder lite kärlek så här mitt i natten! Hjärta

Mmmm läckert!! Men mitt i natten var väl att ta i. Natten har ju inte ens börjat än.....Finns gott om tid för fler bilder . Jag lär inte tröttna i alla fall Kyss
  • Anonym (nykomlingen)

Sänder lite kärlek så här mitt i natten! 

Sånt behövs alltid! Mycket vackert! :)