• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:50:27 följande:
    Jaaa precis Pilllan...man undrar ju hur den där brasan ser ut efter alla dessa pinnar du lagt på under dagen smile5.gif ....Jag postade ju mysbyxbilder bara för din skulle för bara några timmar sen juh smile5.gif Din tur alltså Tungan ute
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Såg dina bilder losten och fortsätt i samma stil så blir jag kvällsglad  
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 00:05:20 följande:
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Osäker på vilken panna du menar nu. Men jag hatar att frysa och trivs väldigt bra med att vara lättklädd, så jag hade nog känt mig som hemma i ditt kråkslott. Hade kastat tändgel på din brasa för att få höra övertrycksventilen tjuta av överhettningen.....
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:04:36 följande:

Ja de jävla asen!! (och lilla din som har pesten min hade förra helgen :( )Va i hela hel.... Tappa hakan och mer.... och... Jag skiter i planet, grannen kan passa lillan och jag börjar löpa dit, kommer om 25 min XD! Tror inte du ska få massage längre... Eller ja, jag kan inte ansvara vad som händer i det långa loppet då bara helt enkelt! Haha får svåra skedbegär :)

-----------------------

Nyss avklarat bröst, rygg och ben/bak pass! Så jääävla gott när kroppen funkar igen :D 

Smått identisk många andra bilder kanske (förutom kroppsligt matt försök till ärligt leende XD) och orka inte med filter och ram snygga till, Så en naturell utpumpad Jon bjuds ändå :D Haha har ju myspys byxorna på iallafall :D 

Ja fyfan, pest är vad det är! Vedervärdigt! :/

Hihi! I like suprises :D nog för att massagen sannerligen är kanon men det är ju det oväntade som är roligast ;)

Å skedbegär har vi alla, skulle inte tacka nej! :)

Mumsig bild bjöd han på åxå ;D
  • Anton Chigurh
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 15:41:14 följande:
    Det håller jag iofs med om smile5.gif ....Ni förtjänar varandra i positiv bemärkelse Glad..

Ahh så tjusigt!! Som upplagt för en riktig chillfredag smile5.gif
    Tackar NOELGladdu är förbanne mig underbar alltså, hade jag varit kvinna hade jag gift mig med dig. Lätt.

Och bara för det, så får du lite nytaget. Kvalitén kunde möjligen vara bättre, fast, den kunde vara fan så mycket sämre också.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 00:14:24 följande:
    Ja fyfan, pest är vad det är! Vedervärdigt! :/

Hihi! I like suprises :D nog för att massagen sannerligen är kanon men det är ju det oväntade som är roligast ;)

Å skedbegär har vi alla, skulle inte tacka nej! :)

Mumsig bild bjöd han på åxå ;D

Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!

Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)

Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD 

Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist! 

• Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:
    Tackar NOELGladdu är förbanne mig underbar alltså, hade jag varit kvinna hade jag gift mig med dig. Lätt.

Och bara för det, så får du lite nytaget. Kvalitén kunde möjligen vara bättre, fast, den kunde vara fan så mycket sämre också.

Haha gadeam.. jaja halvvägs dit om en 3 år kanske XD Och vi verkar ha förstått detta med mysbyxkravet vi fått på oss :D Hatten av rippade herre :) 
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:

Tack desamma Anton!! Hade nog inte backat för att gifta mig med en kvinnlig variant av dig heller om jag nu hade trott på äktenskapskoncpetet överhuvudtaget ... Fasen vad du lyckas hålla dig deffad jämt. Imponerande.... Ha en grym kväll och ta väl hand om C...
  • Anton Chigurh
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 19:28:13 följande:
    phpLeh4UY87482.jpg

Ibland händer det :p
    Shit så vackert, riktigt jävla sexigt....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 00:05:20 följande:

Samma stil kanske, men nu får det vara nog med mysbyxor måste jag säga....

• Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:

Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!

Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)

Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD 

Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist! 

Haha! Som sagt, överraskningar är väldigt välkommet! ;) å vad gäller gglidmedlet så kan jag inte uttala mig så mycket, för den är inte testad /utforskad, men jag litar på ditt omdöme ;)

Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D