• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Underhill
    Anonym (Sugen?) skrev 2015-01-31 18:14:00 följande:

Tänkte skicka en bild till min sms flört för att göra honom sugen... Tror ni denna duger... ????

Absolut! :)
    E vi överens så kör vi
  • Fröken36

Får bli en härlig repris.
    Hoppas ni har en fantastisk lördag alla snygga män och kvinnor här inne.  {#emotions_dlg.flower} ..

Mount me
  • Quexet
    Fröken36 skrev 2015-01-31 21:21:23 följande:

Hoppas ni har en fantastisk lördag alla snygga män och kvinnor här inne.  {#emotions_dlg.flower} ..

Vacker som vanligt! Flört 

Har saknat dig i några dagar. Kyss
  • Ben66

Tack Fröken36, du är verkligen en av de vackraste kvinnorna på FL
    Jag har använt dina bröst som underlag i en akvyltavla som jag målade 2014.
    Benny
  • Fröken36
    Quexet skrev 2015-01-31 21:38:30 följande:
    Vacker som vanligt! Flört 

Har saknat dig i några dagar. Kyss

Tjenare Smulan. Vad gullig du är. :) 

Haft fullt upp med jobb och träning. Puss på dig.

Ben66 skrev 2015-01-31 21:39:27 följande:

Tack Fröken36, du är verkligen en av de vackraste kvinnorna på FL Jag har använt dina bröst som underlag i en akvyltavla som jag målade 2014. Benny

Tack, jo, jag minns dig. Gullig du är. Kram /Fröken36
    Mount me
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 11:40:22 följande:
    Sounds like a plan to me ;)

Å nu blev jag ju riktigt nyfiken när du säger att du är ett pro på det ;)

Jag skulle definitivt sattsa på jas, tjejer gillar ju en storslagen entré ;)
    Haha ja hur hade man kunnat säga nej till det :D !

Jo men också en sån där grej som måste upplevas istället för att läsas om ;) Faen man är ju gott matt efter en heldag i gbg nu, så det hade inte varit fel att bara ta mysbelysning och knåda loss på denna härliga kropp du besitter så får man väl se vart det skulle sluta ;)

Men det finns ju fan knappt några JAS plan att hitta :( Jävla försvarsnedskärningar! Hymn, undra ifall det funkar med ett Viggen eller Draken om det nu ska va så storslaget :D 

Skit skulle börjat i änden, cykel med klädnypa&ett kort för motorcykelljud, så hade jag kommit lindrigare undan XD
  • NyttNamn

Go' kväll på er, hoppas alla har en fin helg!  Puss och godnatt! 

Pour some sugar on me...
  • Anonym (:) 6)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-31 13:53:52 följande:
    Haha vafan... hela hkt är emot mig idag! smile2.gif Vilka kompisar ni är. smile5.gif
    du vet att du är omtyckt,eller hur!Skrattande Solig 
  • Anonym (:) 6)
    vackert! :)
  • Pillare
    NyttNamn skrev 2015-01-31 22:37:18 följande:

Go' kväll på er, hoppas alla har en fin helg!  Puss och godnatt! 

Puss och godnatt kära NN!