• Anonym (Gillar)

Helkroppstråden

Pillare skrev 2015-02-02 20:26:41 följande:
    Hallå igen snygging! Hoppas allt bra med dig, har inte hört från dig på länge. Puss puss.

Perfekt vy på en snygg kropp.
    Det börjar ordna till sig i alla fall... Glad
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:23:55 följande:

Det börjar ordna till sig i alla fall... 

Bra att höra! Jag blev orolig när du inte svarade på väldigt länge.. Kolla pm och se!
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:22:43 följande:

Intima bilder är bara en tråd likt HKT http://www.familjeliv.se/forum/thread/74331630-intima-bilder

Mina bilder är en grupp som visar lite mer än Intima o HKT (eller MIna bröst).. 

http://www.familjeliv.se/forum/group/123409

Mina vågade, visar lite mer ändå... 

Jag hoppas fortfarande att gå in i vågade men lyckas inte. Får se om det händer denna månad, håller tummarna.
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:22:43 följande:
    Intima bilder är bara en tråd likt HKT www.familjeliv.se/forum/thread/74331630-intima-bilder

Mina bilder är en grupp som visar lite mer än Intima o HKT (eller MIna bröst).. Flört
    www.familjeliv.se/forum/group/123409

Mina vågade, visar lite mer ändå... Oskyldig
    Får se ifall man blir insläppt i den där intima bilder :) Fast ser inte riktigt skillnaden på HKT och intima bilder haha. Borde inte bara alla samlas här i denna enorma tråd haha. 

Haha fasen måste jag vada igenom 160 sidor på dina bröst jakt nu också XD
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-02 22:34:01 följande:

Får se ifall man blir insläppt i den där intima bilder :) Fast ser inte riktigt skillnaden på HKT och intima bilder haha. Borde inte bara alla samlas här i denna enorma tråd haha. 

Haha fasen måste jag vada igenom 160 sidor på dina bröst jakt nu också XD

HKT och Intima Bilder är ungefär likadan, bara att Intima är nyare.
  • Jon the papa
    Pillare skrev 2015-02-02 22:35:09 följande:
    HKT och Intima Bilder är ungefär likadan, bara att Intima är nyare.
    Jaja ok, men mina vågade bilder väntar jag på att bli insläppt på, haha fatta inte att man skulle skriva utförligt så skrev bara nått kort om att "här är jag typ" haha. crap, jaja en får väl hoppas då. 
  • Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-02 22:38:04 följande:

Jaja ok, men mina vågade bilder väntar jag på att bli insläppt på, haha fatta inte att man skulle skriva utförligt så skrev bara nått kort om att "här är jag typ" haha. crap, jaja en får väl hoppas då. 

Först kommer in i 'mina bilder' om man är duktig på typ hkt, sen om man är duktig i den andra (som jag troligen inte varit men försöker ändå) får man komma in i vågade.
  • Anonym (Gillar)
    Jon the papa skrev 2015-02-02 22:38:04 följande:
    Jag tror att om du kommer med i "Mina bilder" o postar lite där, har du nog större chans att komma med i vågade... Kanske? Glad
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:42:29 följande:

Jag tror att om du kommer med i "Mina bilder" o postar lite där, har du nog större chans att komma med i vågade... Kanske? 

Håller med, han kommer inte få problem med att komma in där.

Gillar, igem, får jag fråga nåt privat?
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:42:29 följande:
    Jag tror att om du kommer med i "Mina bilder" o postar lite där, har du nog större chans att komma med i vågade... Kanske? Glad
    Haha det låter ju iofs logiskt att ha ett kontrollorgan innan guldgruvan så att säga XD Men jag kan ju nog allt klara av att vara stilfullt intimt busig tror jag allt ;) 

Men mer toppiga vackra bröst åt folket :D ! Väldigt fina bröstvårtor må jag säga :)!