• Anonym (Gillar)

Helkroppstråden

Pillare skrev 2015-02-02 22:44:58 följande:
    Håller med, han kommer inte få problem med att komma in där.

Gillar, igem, får jag fråga nåt privat?
    Fråga på?! Glad
  • Anonym (Gillar)
    Jon the papa skrev 2015-02-02 22:48:38 följande:
    Haha det låter ju iofs logiskt att ha ett kontrollorgan innan guldgruvan så att säga XD Men jag kan ju nog allt klara av att vara stilfullt intimt busig tror jag allt ;) 

Men mer toppiga vackra bröst åt folket :D ! Väldigt fina bröstvårtor må jag säga :)! 
    Det är antagligen lättare o hålla lite koll på vilka man släpper in då... Glad Det är inte så där jättemånga med i vågade, vilket faktiskt är bra... Man får större förtroende för gruppen när man "lär känna" dom flesta. Oskyldig
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 23:03:32 följande:
    Det är antagligen lättare o hålla lite koll på vilka man släpper in då... Glad Det är inte så där jättemånga med i vågade, vilket faktiskt är bra... Man får större förtroende för gruppen när man "lär känna" dom flesta. Oskyldig
    Jo men precis, det är ju änna viktigt med gruppen och sånt om man är lite så där extra busig hehe. Hymn, kanske får va liiiiite mer anonym där än här kanske hehe. 
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:59:32 följande:

Fråga på?! 

Ja, kolla dina meddelande är du snäll ocj svara där.
  • Anonym (Gillar)
    Jon the papa skrev 2015-02-02 23:07:45 följande:
    Jo men precis, det är ju änna viktigt med gruppen och sånt om man är lite så där extra busig hehe. Hymn, kanske får va liiiiite mer anonym där än här kanske hehe. 
    Hmm, bara så du vet, så kan man inte vara anonym i grupperna.. Flört
    Pillare skrev 2015-02-02 23:10:34 följande:
    Ja, kolla dina meddelande är du snäll ocj svara där.
    Har just nu 44 olästa... Tar det en annan dag... Kanske imorgon. Obestämd

• Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 23:17:35 följande:

Har just nu 44 olästa... Tar det en annan dag... Kanske imorgon. 

Okej, kortfattat ville bara veta om du är arg på mig (dock ingen aning varför) eller om du har bara varit upptagen och allt är bra mellan oss.
  • Anonym (Gillar)
    Pillare skrev 2015-02-02 23:20:39 följande:
    Okej, kortfattat ville bara veta om du är arg på mig (dock ingen aning varför) eller om du har bara varit upptagen och allt är bra mellan oss.
    Inte arg, VÄLDIGT upptagen, fortfarande lite mycket nedåt... Flört Men saker börjar ordna upp sig... Kanske, i alla fall för mig... Obestämd
  • Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 23:23:56 följande:

Inte arg, VÄLDIGT upptagen, fortfarande lite mycket nedåt...  Men saker börjar ordna upp sig... Kanske, i alla fall för mig... 

Så fucking skönt att höra!

Glad att du mår bättre och att trenden drar sig uppåt! Enorm kram på dig kära vän, gå lägg dig nu. :-*
  • Underhill

[quote=74788932][quote-nick]Anonym (. 5) skrev 2015-02-02 20:17:28 följande:[/quote-nick][/quote]

Fina former o svallande vackert hår :)

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Thinker)
    Jon the papa skrev 2015-02-02 23:07:45 följande:
    Man kan tycka det borde finnas konkurrens över grupper som Mina bilder, det vore väl rent ut sagt korkat annars mtp utbudet