• Pentra

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-02-06 16:43:32 följande:
    Det är klart man får försöka leverera en fredag som denna :D Nu blir det strax iväg till trollhättan på äventyr med gamle chefen min. Så hoppas alla goa här inne får en riktigt fin dag :D!! Lite blandat smått och gott så en får välja hehe.

Vilket underbart och smittande leende! Och bilderna... Mmm... Måste nog ta mig en dusch nu... ... /Pentra
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 13:45:00 följande:

Trevlig lördag på er finingar!

Förbaskat vackert kort det översta, tycker verkligen att det var konstnärligt och härligt välkomnande att kolla på. Läpparna ja dom gillas otroligt...
  • Borkason
    Pentra skrev 2015-02-07 14:09:47 följande:

Jag är också nöjd med utsikten! :-P Nice! ... /Pentra
    Tack snygging ;)
  • Borkason
    Anonym (UUU) skrev 2015-02-07 12:14:56 följande:
    Oj, vad sexigt. Även vi män gillar.
    Anonym (hmmmn) skrev 2015-02-07 12:23:46 följande:
    Älskar kompositionen, bra jobbat! Fin kropp också :)
    Tack ska ni ha! :)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 13:06:37 följande:
    Jag förstår att du blev nöjd, vad finns det att vara missnöjd över liksom?

Små detaljer som stör amatörfotografen, hehe... men tack för uppskattningen! :)

• Borkason
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-07 13:01:17 följande:

Tycker om rosa (som ni kanske har märkt?) Drömmer

Sexig :) Tänk om kameran hade varit vinklad liiite mer neråt... :P
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-07 14:40:47 följande:

Förbaskat vackert kort det översta, tycker verkligen att det var konstnärligt och härligt välkomnande att kolla på. Läpparna ja dom gillas otroligt...

Tack så mycket fina du!

En bild behöver ju inte alltid vara avklädd för att vara sensuell, och med tanke på dina ord, lyckades jag med det jag ville uppnå på första bilden
  • Anonym (Mamita)
    Borkason skrev 2015-02-07 14:43:42 följande:

Tack ska ni ha! :)Små detaljer som stör amatörfotografen, hehe... men tack för uppskattningen! :)

Detaljer hit och dit, eftersom huvudmotivet i bilden är så bra kommer du liksom undan med detaljerna..
  • Jon the papa

Du är riktigt duktig på att få fram något speciellt i dina bilder, en jag vet inte ,  "känsla" typ :) Jättefint verkligen!

Keep up the good work :D 

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 14:51:36 följande:

Tack så mycket fina du!

En bild behöver ju inte alltid vara avklädd för att vara sensuell, och med tanke på dina ord, lyckades jag med det jag ville uppnå på första bilden

Vill nog sträcka mig till att den sällan behöver vara avkläddt för att vara sensuellt, naket kan vara vackert det med men då blir bilden oftast mer laddad av en sexuell underton och då blir fokus mer att handla om det sexuella än motivet. Så ja du lyckades verkligen med bilden, hoppas du kommer med fler i samma anda för sådant här får tråden att lyfta sig ur porrträsket den har sunkat ner sig i mellan varven, har dock blivit bättre på den biten men nu blev det absolut ännu bättre tack vare dig. Så tack själv.
  • straight arrow

Åh, härliga bilder!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.