• Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-02-07 15:03:21 följande:

Du är riktigt duktig på att få fram något speciellt i dina bilder, en jag vet inte ,  "känsla" typ :) Jättefint verkligen!

Keep up the good work :D 

Tack så mycket, härligt att bilderna blir uppskattade. Och med så härlig respons kommer det absolut komma fler bilder.

Hoppas du hade en toppen kväll i Trollhättan igår förresten!
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 15:52:36 följande:

Tack så mycket, härligt att bilderna blir uppskattade. Och med så härlig respons kommer det absolut komma fler bilder.

Dina bilder är verkligen uppskattade. Vackra bilder på en vacker tjej.
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-07 15:05:29 följande:

Vill nog sträcka mig till att den sällan behöver vara avkläddt för att vara sensuellt, naket kan vara vackert det med men då blir bilden oftast mer laddad av en sexuell underton och då blir fokus mer att handla om det sexuella än motivet. Så ja du lyckades verkligen med bilden, hoppas du kommer med fler i samma anda för sådant här får tråden att lyfta sig ur porrträsket den har sunkat ner sig i mellan varven, har dock blivit bättre på den biten men nu blev det absolut ännu bättre tack vare dig. Så tack själv.

Förstår precis vad du menar .

Mina bilder ska inte platsa in på en porrsida, jag vill producera bilder som är fina på så sätt att jag skulle kunnat ha dom som tavlor på väggen.

Stilfullt snyggt, är nog ordet jag söker.

Så länge mina bilder blir uppskattade kommer det fortsätta trilla in då och då.

Tack för de fina orden! :-*
  • Anonym (Mamita)
    straight arrow skrev 2015-02-07 15:11:23 följande:

Åh, härliga bilder!

Tack så mycket!!
    Pillare skrev 2015-02-07 15:55:58 följande:

Dina bilder är verkligen uppskattade. Vackra bilder på en vacker tjej.

Det gillas mycket, ser inte ut som ni kommer bli av med mig på ett tag
  • Ben66

Varför går det inte att ladda upp en bild?
    Jag vill ladda från min bärbara Mac.

• Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 16:11:05 följande:

Tack så mycket!! Det gillas mycket, ser inte ut som ni kommer bli av med mig på ett tag

Det hoppas vi! Ska vara spännande att se mer av dig.
  • straight arrow

Trevlig lördag kväll på er...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pillare
    straight arrow skrev 2015-02-07 16:19:18 följande:

Trevlig lördag kväll på er...

Detsamma pilen.
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 15:52:36 följande:

Hoppas du hade en toppen kväll i Trollhättan igår förresten!

Och det ser man fram emot med ett leende :) 

Och kvällen igår blev riktigt kalas :D Och det fortsätter denna kvällen strax när massa goa vänner trillar in snart :) 

• Pillare
    Jon the papa skrev 2015-02-07 16:48:38 följande:

Och det ser man fram emot med ett leende :) 

Och kvällen igår blev riktigt kalas :D Och det fortsätter denna kvällen strax när massa goa vänner trillar in snart :) 

Du och ditt leende...

Jag kommer med! lol