• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Newbe sept
    Anonym (ensam hemma) skrev 2015-02-16 16:06:01 följande:

God eftermiddag, någon som vill hålla mig sällskap?

You bet!! ;)
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 16:27:44 följande:
    Detta kanske kan vara en lämplig bild att damma av i denna Fifty Shades feber som verkar råda....
    Losten i baröverkropp och bälte i handen! Kan ju inte bli bättre ju
  • Newbe sept

[quote=74863451][quote-nick]KaptenD skrev 2015-02-15 23:39:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj, best one ever.. Typ.. Haha..

Trevligt om du är på riktigt och fortsätter förgylla!

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-16 16:55:08 följande:
    Losten i baröverkropp och bälte i handen! Kan ju inte bli bättre ju
    Jodå!! Med Pillan framför stolt poserande med rumpan i vädret vore det väldigt mycket bättre ! Gott att höra från dig Pillan. Hoppas livet leker... Kyss
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 17:19:54 följande:
    Jodå!! Med Pillan framför stolt poserande med rumpan i vädret vore det väldigt mycket bättre smile5.gif ! Gott att höra från dig Pillan. Hoppas livet leker... Kyss
    Jodå losten, så fort jag får den chansen så.... livet kan inte leka mer än vad det gör  

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-16 17:37:24 följande:
    Jodå losten, så fort jag får den chansen så.... livet kan inte leka mer än vad det gör  
    Ja vem vet.. Plötsligt händer det Flört. Låter som att du har det väldigt bra trots att du inte fått chansen än i allla fall då Cool... Den där bilden fick verkligen tankarna att skena iväg här... Har en stark känsla av att jag vet vad du hoppats på...
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 17:48:42 följande:
    Ja vem vet.. Plötsligt händer det Flört. Låter som att du har det väldigt bra trots att du inte fått chansen än i allla fall då Cool... Den där bilden fick verkligen tankarna att skena iväg här... Har en stark känsla av att jag vet vad du hoppats på...
    Det jag alltid hoppas på  
    Haha...chansen får jag ganska ofta Tungan ute lite för ofta..
    nån ville ge mig en bulle i ugnen, jag tackade nej och sa att jag har bullar så det räcker och blir över! Haha...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-16 18:22:05 följande:
    Det jag alltid hoppas på  
    Haha...chansen får jag ganska ofta Tungan ute lite för ofta..
    nån ville ge mig en bulle i ugnen, jag tackade nej och sa att jag har bullar så det räcker och blir över! Haha...
    Mmm älskar kanelbullar?? Har du några såna på G så kan nog min känsliga näsa lukta sig fram till var du bor ...Sen blir det andra bullar...
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 18:27:30 följande:
    Mmm älskar kanelbullar?? Har du några såna på G så kan nog min känsliga näsa lukta sig fram till var du bor smile5.gif ...Sen blir det andra bullar...
    Åååå...ny bakade kanelbullar och ett glas mjölk! Det är grejor det! Tror din näsa bor alldeles för långt borta för att du ska lyckas med det