• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-02-17 00:10:59 följande:
    Ojoj, hur ska man lyckas somna nu då tro :p

Otroligt fin är du, med ett leende att dö för :)

Haha förlåt, det va inte meningen. Har tagit en herre jäklarn massa kort idag som måste in i datorn då det är med finkameran som kommer i dagarna :D Riktigt stilfullt råka det visst bli (tyvärr utan leende men kan ju lägga till det bara för att hehe.  

Och från det enda till det andra så har jag faktiskt hittat ett flygplan inc pilot bara jag pyntar för soppan så kan jag ta mig lite vart som helst och får ju flyga det ;) Dock inget jas :( Finns ju inga kvar.

Bara att pma ditt Kik eller viber sen planera :D 

Men en bild på dina rosa.... mmmm... Make it sooo :)

• Anonym (Gve)
    Anonym (ensam hemma) skrev 2015-02-16 16:06:01 följande:

God eftermiddag, någon som vill hålla mig sällskap?

Den skulle jag hålla sällskap med alla gånger. Grymt het bild ;P
  • Underhill
    Anonym (ensam hemma) skrev 2015-02-16 16:06:01 följande:
    God eftermiddag, någon som vill hålla mig sällskap?
    Sensuell bild!...fin fin stjärtis :)
    E vi överens så kör vi
  • Anton Chigurh
    Jon the papa skrev 2015-02-17 02:10:29 följande:

Haha förlåt, det va inte meningen. Har tagit en herre jäklarn massa kort idag som måste in i datorn då det är med finkameran som kommer i dagarna :D Riktigt stilfullt råka det visst bli (tyvärr utan leende men kan ju lägga till det bara för att hehe.  

Och från det enda till det andra så har jag faktiskt hittat ett flygplan inc pilot bara jag pyntar för soppan så kan jag ta mig lite vart som helst och får ju flyga det ;)

Dock inget jas :( Finns ju inga kvar.

Bara att pma ditt Kik eller viber sen planera :D 

Men en bild på dina rosa.... mmmm... Make it sooo :)

Nöjer du dig, Jon, med en J35:a, så......!

Endast 425000 $

Jag har fixat å landa en J35, i en simulator förvisso, men en RIKTIG simulator, och en fd Drakenpilot som instruktör. Jag hade fått ner planet i ett stycke, det var en godkänd landning enl instruktören.
    Jag har provat samma sak med en JAS (och en fd JAS pilot som instruktör) fixade såklart det också då det är betydligt lättare att landa en JAS än en J35.

Kram //AntonGlad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Påven Johanna
    Anton Chigurh skrev 2015-02-17 08:53:17 följande:

Endast 425000 $

Jag har fixat å landa en J35, i en simulator förvisso, men en RIKTIG simulator, och en fd Drakenpilot som instruktör. Jag hade fått ner planet i ett stycke, det var en godkänd landning enl instruktören.
    Jag har provat samma sak med en JAS (och en fd JAS pilot som instruktör) fixade såklart det också då det är betydligt lättare att landa en JAS än en J35.

Kram //Anton. Glad
    Men hade du tomteluva på snoppen i simulatorn?
  • Anton Chigurh
    Påven Johanna skrev 2015-02-17 09:05:51 följande:
    Men hade du tomteluva på snoppen i simulatorn?
    Suktar du efter bildbevis, min underbara Påve !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Mamita)

Fy sjutton vilken ruggig grå tisdag, får bli lite tuttar på det.
  • Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2015-02-17 08:53:17 följande:

Endast 425000 $

Kram //Anton. Glad
    Haha åhhh!! Draken måtte va det ett utav de vackraste planen någonsin skapade! Älskat flyg sen barnsben men dock aldrig testat några utav våra simulatorer, även om de inte finns sååå långt bort ifrån mig hehe. Flyga riktigt plan blev mer lockande även om det bara va en cessna. Däremot så kan man ju köra med DCS simulatorer och de ska ju smiskar allt som finns mer eller mindre hehe. 

Fast de börja ju med en massa sånt där tråkigt och säkert med nya plan :( Va mer manligt förr!! Ehm iofs brann mer upp men ja.... Manligt!
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2015-02-17 09:20:36 följande:
    Suktar du efter bildbevis, min underbara Påve !!!
    Jag tror att vi alla skulle vilja ha ett bildbevis på det gode Anton om det förhöll sig som Påven insinuerade....