• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2015-02-17 19:40:13 följande:
    A va faen, jag känner mig manad, JAG GÖR DET. Jupp. Jag tränade jag med idag, ryggen,i första hand, å så brukar jag lägga på med lite extra set för för biceps, triceps och trapezius även om dom muskelgrupperna egt inte ingår i dagens träning, känns bara bra att lägga på lite extra, dock, så är bilden från förra passet, i förrgår. 

Mitt sixpack får sig förövrigt en duvning vid varje pass. Det tål det. 

Kram //Anton
    De där sexiga armarna....Drömmer... Tänk att jag får ha dem runt min kropp...HjärtaSoligDrömmer...och hela kroppen är så sexig...Kyss
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Quexet skrev 2015-02-18 01:11:55 följande:
    Jag är så imponerad av dig som person. Du är nog en av dom kärleksfullaste människorna här på FL! Solig

(även om just det inlägget inte var så kärleksfullt, så tror jag alla vet vad jag menar! Drömmer )
    SegaMorsan skrev 2015-02-17 21:02:07 följande:

Efter helgens bravader är ett hett bad mycket passande!

Åååh det är du verkligen värd! Hoppas du har haft en underbar start på "ditt nya liv"! Kyss
    Han är väldigt kärleksfullHjärta. Inte bara mot mig. Han sprider alltid värme omkring sig. Han ger uppmuntrande kommentarer till folk i vardagen. Till både män och kvinnor, och han ger kvinnor komplimanger... på ett trevligt och välavvägt sätt ( Dvs utan att upplevas snuskig )
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Fjäril Vingad
    Celines Essence skrev 2015-02-18 09:51:29 följande:
    Han är väldigt kärleksfullHjärta. Inte bara mot mig. Han sprider alltid värme omkring sig. Han ger uppmuntrande kommentarer till folk i vardagen. Till både män och kvinnor, och han ger kvinnor komplimanger... på ett trevligt och välavvägt sätt ( Dvs utan att upplevas snuskig )
    Anton är en fin kille, och jag är glad för er skull! Solig
  • Quexet
    Ni är helt otroliga båda två! 
    Det märks tom genom datorn att ni båda sprider värme o glädje runt er! {#emotions_dlg.flower}
  • LostInTranslation
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-18 01:35:06 följande:

Idag var det för kallt att klä av sig... 

Vackert gillar!! Livsfarliga kurvor
  • Anonym (Gillar)
    Luftgevär skrev 2015-02-18 02:20:38 följande:
    Våren är på väg ju.. Välkomna den ;)
    Ja kommer det lite sol i helgen så kanske! Solig
    Pillare skrev 2015-02-18 05:44:45 följande:
    Vacker form.
    Tack snälla du! Solig
    straight arrow skrev 2015-02-18 07:21:52 följande:
    Härliga kurvor!
    Tack snälla du! Solig

• Anonym (Mamita)

Härliga onsdag som bjuder på sol!
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-18 11:17:45 följande:

Härliga onsdag som bjuder på sol!

Fint, Mamita. Väldigt fint. :-*
  • Anonym (Mamita)

Vilka fina egenskaper, det där är en "keeper" du har där Celine.

Vi människor borde verkligen bli bättre på att ge varandra komplimanger. Tänk hur mycket några vänliga små ord kan betyda, och inte kostar det den som säger dom någonting medans de kan vara värda mer än guld för  den som får höra dom.

• Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-18 00:49:53 följande:
    Åååh! Du hade redan lagt ut en bild! Vacker du är!
    (många ! men det var bilden värd.) Solig
    Anton Chigurh skrev 2015-02-17 09:20:36 följande:
    Suktar du efter bildbevis, min underbara Påve !!!
    Det gör vi alla! Oskyldig

Tack så mycket fina Quexet!
    Hoppas du får en strålande härlig onsdag, och att det kanske dyker upp någon fin onsdags bild på dig!