• stegen

Gravid efter insemination

7+1-3 lite olika bud men bönan med tickande hjärta mätte idag 11.1mm !

• stegen

Efter fått lergigan comp mot kraftigt illamående så mår jag nu bra!

Idag fick jag titta på liten med armar och ben fullt sprattlandes, och ett fint hjärta. Fick även med mig några bilder hem

• stegen
    hellof skrev 2013-01-04 18:19:19 följande:
    skönt att illamåendet har gett med sig tack vare lergigan comp.... Roligt att få titta på den lilla då det syns lite mer än det gjorde förra gången du gjorde... men hur som helst är det ju mysigt att bara få se den lila och veta att hjärtat tickar på!

Har du varit på inskrivningsbesök hos BM?

Nä inte än, bara hälsosamtal, men inskrivning nästa vecka! Du då?
  • stegen
    Bubbi skrev 2013-01-07 13:52:31 följande:
    7+5 idag och har sett en böna med pickande hjärta! Jag var lite nervös för tvillingar så nu känns allt bra Nästa ultraljud om ca en månad och då borde man väl ändå se en liten bebis. Spännande!

Underbart!!!!

Ja om en månad kan du se mer än ett tickande hjärta!
  • stegen
    hellof skrev 2013-01-08 20:34:42 följande:
    vi var på kombinerat inskrivning/hälsobesök i fredags... har fått tid till ultraljud 6 mars o nästa besök hos bm blir 7 mars...
    Idag är det dags för min inskrivning, och då får även jag tid till RUL! 
  • stegen
    Bubbi skrev 2013-01-27 20:46:12 följande:
    Hur går det för er Stegen och Hellof? Någon som börjar få mage än? Bättre med illamåendet och tröttheten? Fler ultraljudsbilder?

Jag fick ett extra ultraljud förra onsdagen eftersom jag blev orolig (blödning och ryggont) men bebben mådde fint - och nu såg man att det var en liten! Så coolt :) Blev framflyttad tre dagar också så idag går jag in i vecka 12. Så skönt att första trimestern snart är slut!! Men jag är fortfarande himla trött & hungrig jämt.

Hej! Här går det framåt, vågen visar 7kg plus och bild från v12 tror jag, finns i mitt galleri.

Härligt att det är bra med din bebbe! Mitt illamående har äntligen släppt, äter visserligen för 3-4 st....
  • stegen
    hellof skrev 2013-03-06 14:30:36 följande:
    Hej! Hur mår ni allihopa??

Vi var på ultraljud idag och fick se våran lilla kille ( ingen tvekan om att det var en kille sa hon som gjorde ultraljudet) Allt såg bra ut, så nu kan bebisshoppingen börja :) 

Underbart, grattis!!!!

Åhh vi har en vecka kvar till UL!

Vilket BF datum fick du?
  • stegen

Åhhhh härligt att få samma datum hoppas vi Inge heller blir flyttade!

Jag hoppas verkligen att bebisen vill visa sitt kön!

Självklart skriver jag här efteråt!

• stegen

Hej tjejer!

En liten pojke här också! Blev flyttad en dag så den 5e augusti

Svar på tråden Gravid efter insemination