• Bubbi

Gravid efter insemination

Tråd för oss som blivit gravida efter insemination! Jag är i v.5+1 idag och längtar till ultraljudet som är inbokat i v.9 :)

• Svar på tråden Gravid efter insemination
  • stegen

7+1-3 lite olika bud men bönan med tickande hjärta mätte idag 11.1mm !

• hellof

är vi v. 7+3-4 idag, varit på vul och hjärtat tickade på :)

• EmsMagic

Väntar spänt på plus efter inseminationen, kan testa om en vecka :)

• Bubbi

Hur mår ni tjejer? Jag måste säga att jag inte kunde föreställa mig att jag skulle må såhär kasst i början. Är i v.7+1 idag och har enorm ryggont (varför? Har ingen aning), illamående morgon & kväll och förstoppning. Känner mig rejält bakfull när jag vaknar mina 2-3 gånger varje natt, har då huvudvärk, illamående, behöver gå på toa och är törstig. När blir det bättre? För det blir det hoppas jag...

• Bubbi

Sorry v.6+1 ska det vara! Veckoräknandet förvirrar fortfarande mig ibland :)

• hellof
    Bubbi skrev 2012-12-27 09:31:40 följande:
    Hur mår ni tjejer? Jag måste säga att jag inte kunde föreställa mig att jag skulle må såhär kasst i början. Är i v.7+1 idag och har enorm ryggont (varför? Har ingen aning), illamående morgon & kväll och förstoppning. Känner mig rejält bakfull när jag vaknar mina 2-3 gånger varje natt, har då huvudvärk, illamående, behöver gå på toa och är törstig. När blir det bättre? För det blir det hoppas jag...

Jag mådde illa till o från första veckorna.... I söndags kräktes jag hela dagen, vilket gjorde att jag blev matt och yr... Nu kan jag vara uppe en stund utan att vara yr. Men mitt blodtryck är väldigt lågt. Svårt att säga när det blir bättre, men det står ju på många ställen att efter v. 12 går illamåendet över för dom flesta. Hoppas det snart känns bättre för dig.
Svar på tråden Gravid efter insemination