• amandaa

Gravid efter insemination

Hej!
    Jag hoppar gärna in här, kan inte riktigt förstå det ännu men jag har testdag idag och är gravid!! SkrattandeDet är ju väldigt tidigt ännu men ska tänka positivt!  Jag ska läsa på om alla här inne, just nu är jag bara så glad att jag äntligen fick trycka på "äntligen gravid" forum  haha!
    kram 

• amandaa

Tack igen Hellof! ska bli kul att följas här! Har läst om allas symtom här, jag vill bara att mina ska komma igång ordentligt haha! Har bara lite tunga bröst, väldigt lätt illamående, humörsvängningar, molvärk och ilningar på kvällar/nätter, svårt att sova.. Men det känns som att det borde komma mer, det är ju tidigt än men när ska det börjas, lite orolig..

• amandaa

Hej!! åh så roligt att ni fått veta vad det blir för kön!! Längtar så tills vi får veta vi fick se vårt lilla mirakel igår för första gången, så himla underbar känsla nu kan man slappna av lite iallafall!

• amandaa

Jag är i vecka 8 (7+5) så det är fortfarande väldigt tidigt.. Vilken vecka är du i? När gjorde ni köns ul? Grattis till er lilla kille

• amandaa

Ja jag hoppas tiden går fort nu oj då är du halvvägs ja! Så himla spännande! Kom ihåg när du berättat att du plussat, känns som inte alls länge sen! Haha ja så då går väl tiden fort Jag mår bra, spydde några gånger förra veckan men nu är nästan alla symtom som bortblåsta. Har mycket finnar och jätte fett hår hela tiden bara..men men så länge krabaten mår bra så! Jag har haft mycket molvärk och ömma bröst tidigare men det har släppt nu. Hur mår du? Ja jag vet!! Alla små babykläder är ju helt fantastiska, kan köpa hur mycket som helst!

• amandaa
    stegen skrev 2013-03-13 17:33:15 följande:
    Hej tjejer!
    En liten pojke här också! Blev flyttad en dag så den 5e augusti
    Åh så roligt!! Jag vill också veta nu!! bara ca 9 veckor kvar då...haha
  • amandaa
    hellof skrev 2013-04-29 19:46:23 följande:
    Hej :)

Detta är första barnet för mig.... 
    Första för mig också
  • amandaa
    stegen skrev 2013-04-29 22:19:28 följande:
    Och första här också!
    Hur är det med er tjejer?
    Jag mår äntligen bra, har mått rätt illa och varit trött men nu känner jag ingenting. Magen börjar puta lite liite, trodde man skulle vara större nu men det kommer väl? Dags för rul 15 maj, är i vecka 16 nu. Hur är det med er andra?
Svar på tråden Gravid efter insemination