Anonym skrev 2012-12-23 13:06:09 följande:
Onormalt i det här sammanhanget betyder att det är ett avvikande och sjukligt beteende.
Har man tankar som:
"Åh pappa, ta mig bakifrån!"
eller
"Min lilla pudding, nu ska du ha sex med farsan!"
bör man söka hjälp för då står inte allting rätt till i skallen på en. Man kan inte bara skyllda på att det är fantasier, för alla fantasier och tankar har en grund som de står på. Varför tänker man på detta sätt?
Jag tycker att de tär du som behöver söka hjälp, du låter väldigt inskränkt
Så länge det rör sig om fantasier så skadar det ingen och väldigt många har fantasier som de aldrig någonsin kommer att göra något av, de skulle aldrig gå i gång på det IRL.
Jag och min gubbe brukar ha rolllekar där han är Hitler eller Breivik, jag vill absolut inte ha sex med dem IRL och avskyr allt de står för men när det kommer till sex så har de pondus och är inga man sätter sig upp emot, de bestämmer och jag kan släppa allt och bara känna, det älskar jag.
Vi har gasmasker, gummiremmar, batonger, latexkläder och jag kan lova dig att vi har ett sexliv som är helt fantastiskt.
Ingen kan tro att han och jag håller på så som vi gör, vi är verkligen ett vanligt svenssonpar och fungerar bra i möblerade rum, har bra jobb och är väl utbildade men som sagt vi gillar lite udda sex och det måste vi väl ha rätt att göra så länge som vi inte skadar någon annan?
Nu går inte vi igång på såna lekar som du pratar om men jag kan förstå att andra gör det och jag är ganska säker på att de flesta inte vill uppleva det IRL.
När man fantiserar så kan det vara saker som man absolut inte vill vara med om tex så tänker jag nästan alltid på min kille med en annan tjej när jag onanerar men skulle det hända IRL så skulle jag bli galen, han är min och ingen annan får röra honom, så fantasin kan vara konstig ibland.