• Anonym

Är det normalt med pedofilfantasier?

Varför är det så att vissa tänder på pedofilfantasier, alltså då man intar rollen som dotter och har sex med sin pappa. Hur kan man ens tända på en sådan tanke utan att bli äcklad?

Det räcker med att man kollar på valfri sajt för sexnoveller så ser man vilket utbud (och därmed efterfrågan) som finns. Age play-gruppen, som alltså handlar om barn eller tonåringar som har sex med vuxna (alltså pedofili) är bland de största kategorierna.

Är sådana här fantasier normala, eller ett varningstecken på att allt kanske inte står rätt till i huvudet på dessa personer? Visst, det är bara fantasier, men varför tänker man i dom banorna överhuvudtaget? Varför fantiserar man om att dottern har sex med sin pappa?!?! Vad är det för bakomliggande tankar som leder fram till den här typen av fantasier?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det normalt med pedofilfantasier?
  • Feltryck01

Men här kommer det igen. Att en äldre man har sex med en tonåring är inte pedofili. När man tänder på prepubertala barn är det pedofili, och många noveller i just age play-kategorin rör inte flickor yngre än femton. Tror till och med attdet låg uppe som ett lagförslag för något år sen, att man inte får skriva fiction som handlar om sex med icke-byxmyndiga. När det gäller incestfantasier så är det vanligare än man tror. Men man är inte sjul för det, om man däremot gör slag i saken och går in i ett incest-förhållande, ja, det är lite sjukt.

• skoladan

Det måste finnas andra män att fantisera om än sin farsa. Det verkar himla inkrökt!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tänk om)

Jag har en annan grej jag håller på med. Jag tänkte länge i mitt liv "tänk om jag är sjuk" eller "tänk om jag är homosexuell" "kände jag nått i snoppen när jag såg den där killen". Och så vidare..

Nu har det gått över till "tänk om du tänder på barn" "kände du något där" "du vill göra ditten och datten"

Vad är detta? Inget man direkt pratar om. Jag vet dock att jag hellre hade kapat av snorren än att göra någon illa. Men det är ju störande. Att anklaga sig själv.

Jag njuter för övrigt av sex och älskar kvinnliga kroppar. Men det är alltid något där som säger "ja men egentligen gör du inte de"..

Hade uppskattat lite tankar av er. God Jul

• Anonym (gasmasken)
    Anonym (Ohja!) skrev 2012-12-23 15:11:38 följande:
    Haha, du verkar vara lik mig ! Jag lekte allmänläkaren och obducenten  med mitt X på den tiden det begav sig.
    Tack för en bra ide
  • Anonym

Jag kan tycka att det är hett med syskon som har sex, men det betyder inte att jag vill göra ngt med mitt eget syskon...

• Meddelande borttaget
  • Vickarn

Ärligt talat, sluta använd pedofilbegreppet när det inte alls passar. Man är endast pedofil om man tänder på prepubertala barn, dvs. kanske under 11 år på flickor och 12 hos pojkar. Är du 14-15(om man antar att du har normal kroppslig utveckling) och en äldre person än 18 tänder på dig är den personen inte en pedofil.

Jag är så himla trött på att folk säger att någon pedofil var på en 15åring då det inte stämmer, tänder man på någon som fått bröst, mens osv. så är man per definition inte pedofil.

On topic kan dock sägas att om man ser till utbudet av sexnoveller på diverse sajter så är det en väldigt vanlig fantasi bland både kvinnor och män.

• Lufsan
    Vickarn skrev 2012-12-23 16:36:58 följande:
    Ärligt talat, sluta använd pedofilbegreppet när det inte alls passar. Man är endast pedofil om man tänder på prepubertala barn, dvs. kanske under 11 år på flickor och 12 hos pojkar. Är du 14-15(om man antar att du har normal kroppslig utveckling) och en äldre person än 18 tänder på dig är den personen inte en pedofil.

Jag är så himla trött på att folk säger att någon pedofil var på en 15åring då det inte stämmer, tänder man på någon som fått bröst, mens osv. så är man per definition inte pedofil.

On topic kan dock sägas att om man ser till utbudet av sexnoveller på diverse sajter så är det en väldigt vanlig fantasi bland både kvinnor och män.
    Hur kan du påstå något sådant! Så om man tänder på en 11 åriga flickor är man inte pedofil? 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Är det normalt med pedofilfantasier?