Inlägg från: unknown02 |Visa alla inlägg
  • unknown02

Är helt ensam till Julafton

Du är inte ensam , men jag har då lagat en hel del gott bland annat och får väl se om det kommer någon så ser det ut här men jul blir det.var i landet eller stad befinner du dig .k ul o veta bara.

• unknown02

Dålig stil att ingen bjuder dig hade dom kommit om det va du som bjöd då brukar det ju duga men det är ju ingen vänskap på riktigt dock om em bjuder alltid.

• unknown02
    Anonym (ingen alls) skrev 2012-12-23 19:02:26 följande:
    Jo dom vet...
    Hannah76 skrev 2012-12-23 18:55:54 följande:
    Varför inte? Jag vet inte hur andra är men hos oss är det oftast någon "utomstående" med typ någons vän eller exets mamma haha. 
    vet ej Tack alla ni fina:) ska ta mig o tänka till lite, kanske ringa någon o fråga vad dom ska göra.....?? FAAAAN jag vill inte vara sj, känner mig peppad o NERVÖÖÖS...skit skit vem ska jag ringa okej jag återrkommer sen....är så nervös 

Vem du ska ringa? Någon som du vill va med och tillbringa jul med och någon som är din vän såklart(-:
  • unknown02
    Anonym (ingen alls) skrev 2012-12-23 22:18:13 följande:
    Kommer att vara själv. Ingen fara God jul till er alla kommer inte att skriva mer... är lite nere!{#emotions_dlg.flower}

det är väl bara att komma i håg sen vilka vänner som betyder något....när ingen bjudit dig.
  • unknown02

Jul är inte så viktigt att det måste bli en stor grej av det , det finns högre önskningar än en rik jul ,det går bra att bara göra lite eget mys.

Svar på tråden Är helt ensam till Julafton