Anonym (ingen alls) skrev 2012-12-25 14:07:08 följande:
Heej Kära ni...hur mår ni denna dagen.......? Själv vet jag inte inte hur jag mår :/ är inte nere men inte heller så värst glad hmmm men julen är väl över inte sant haha för mig iallafall! Hej du...jo men jag var o hjälpte till min närmaste kyrka i 3 dar, o vist kännde jag att de gav nåt men de kan ädå inte bota den hemska känslan att man vet att man är själv utan familj.... Men vist hjälper de att man hjälper andra:)
Anonym (:() skrev 2012-12-24 23:41:21 följande:
nä nu har jag nog gråtit/ varit arg klart. har så jävla ont i huvudet så orkar inte va det mer älskar han ju ändå!! har ett troll här som tycker sova e sjukt överskattat o det e bättre o klättra på mamma o morra :)
Du ska inte känna att du deppa ner mig/oss säg hur du mår bra el dåligt vi är här för varann Även om vi inte känner varnn:) Hur har det gått, lästa att gubben din drack? är han hemma nu? Kram
Nej, det är klart att det inte är samma sak men vissa saker får man ta för vad det är. I alla fall bättre än attdeppa ner sigtycker jag. Du kan ju också dra igång ett knytkalas för dem som firar ensamma.