Inlägg från: Anonym (ingen alls) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen alls)

Är helt ensam till Julafton

Kommer att vara själv. Ingen fara God jul till er alla kommer inte att skriva mer... är lite nere!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (ingen alls)

Ni är bäst...alla ni som har skrivit till mig å ni som har bjudit migDrömmer
    jag är glad att jag skrev denna tråden även om jag tvivlade i början....

Den som undra vem jag ringde....jag ringde en vän som tyvärr redan åkt så klart
    o den andra låg med kräksjukan.....

Det är inte att jag inte har vänner idag på julafton som svider, vänner har jag ( inte dom på facebook)
    Det är mest familj jag saknar...mamma död, ingen pappa el syskon, igen mormor el morfar inga kusiner...
    Julen är ju mest för familj....!!!!!!

Jaja.....jag har ialla fall städat och gjort mig fin, smink o bästa kläderna på:)
    jag får väl vara tacksam, jag har en fin bostad, ok med pengar, o en fin bil, jobbar på h&m viktigast är att jag är frisk snäll o omtänksam:) 

Nu ska jag dricka lite vin:) o kolla på film:)

Även då jag inte känner er så vill jag Tacka föratt ni finns o tagit tid att skriva:) God jul till er från mig. Kram 

• Anonym (ingen alls)
    Anonym skrev 2012-12-24 16:22:00 följande:
    Du verkar ha det precis som mig ts, fast skillnaden att du verkar hantera det bättre än vad jag gör.
    Jag faller tyvärr väldigt lätt ner i gråt, ångestdämpande och osunt drickandet. Önskar att jag kunde klara det som du gör.

Ångrar också lite att jag inte såg det här komma tidigare, för jag visste tidigt att risken för ett sånt här liv fanns. Men jag var tyvärr naiv och njöt av min sambo och hans familj när vi blev tillsammans och tog för givet att det skulle vara för evigt, men det gjorde det inte. När det tog slut så stod jag plötsligt utan något alls. På sätt och vis önskar jag att jag aldrig hade träffat min sambo, då hade jag kanske byggt upp högtidsumgänge med vänner istället. Och aldrig fått smak för klassiskt familjefirande :(
    Ooo nej nej kära du.....jag är väldigt nere, mår skit fyy faaaan...men vad ska jag göra:(

vist har jag gråtit...gråter än....mer än så kan jag inte göra

men ååå vad jag vill skrika ut hat på facebook hahaha vill be alla där å dra åt --------

men de e bara en tanke för stunden.
    kram kram till dig 
  • Anonym (ingen alls)
    kapten howdy skrev 2012-12-24 17:13:16 följande:
    Helt själv. Underbart.

God jul på er. Solig
    haha jaså....? tala om för mig hur du gör? alltså att du inte känner dig ensam o så? kram
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym skrev 2012-12-24 17:17:13 följande:
    Sluta tyck synd om dig själv, din fjant. Tänk på de stackars grisarna!
    haha ok am sorry...du har rätt{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (ingen alls)
    Orcha skrev 2012-12-24 17:19:32 följande:
    Kom på en kommentar av ett engelskt humorpar, där julklappen till den ena bestod i en tom toapappersrulle med en ditklistrad bild i ena änden. Typ kikare. Med texten;
    You sad pithtic winker!
    Kommentaren;
    Hmmm, wonder what it means?, är oslagbar för en torris som mig
    hahahaha tack behövde skratta :)
  • Anonym (ingen alls)
    prospicientia skrev 2012-12-24 17:31:01 följande:
    Vi är nog många som är ensamma. Vi kanske skulle slå oss ihop? Ensamma klubben? Hihihihi!!! SkrattandeSkrattande
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 18:34:48 följande:
    får jag med vara med här??

sitter ensam med en bebis. mina stora killar e hos sin pappa o min man kom huxflux på att han måste åka o hälsa på sin morbror som sitter ensam. jag va med välkommen men när jag brata med morbrodern vid middas tid så va han väldigt full redan då så ville inte med. 

vi hade bestämt att bara tat lungt o vara hemma på jul så sa till min släkt att vi inte kommer o det hade redan börjat mörkna när min man åkte då ville jag inte sätta mej o köra till mina släktingar 10 mil bort.

Du får jätte gärna vara med:)
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 19:02:29 följande:
    tack!! 
    e väl kanske iofs mitt eget fel att jag e ensam men orkar inte fira med nån som e i det stadiet att han älskar mej o min man o alla andra kan dra åt helvete 
    Du har rätt
  • Anonym (ingen alls)

Hej mina kära familjelives-vänner....  Är såååå glad över att julafton är över...för mig är den de iallafall
    Åååååå fy va den har varit jobbig, även om jag försökt göra de bästa ut av den
    men va fan...hur kan man göra de bästa ut av Julafton när man är själv...om man nu inte vill vara själv.....

Ny år ska jag med jobbar kompisar, vill inte då dom är rätt så ytliga men va fan jag vill inte vara själv
    spec vid tolvslaget!!!!!

Nää mina kära nästa år ska de banne med vara annorlunda (hoppas d).....!Drömmer

Men måste säga...utan er hade denna ångest fyllda dagen varit värre...  
    Tack Tack... Jag önska att jag kände er jag undrar ibland ( Vem är denna person som skriver så snälla saker)

Ni är guld värda! SoligSolig

Svar på tråden Är helt ensam till Julafton