Är helt ensam till Julafton
Taskigt läge.
Taskigt läge. fy vet inte om jag gjort mej ovän med min man, för han svarar mej inte...
ja!! nu mår jag skit!!
jag kaske va lite för ärlig vet inte. vi satt o smsa för försöker få lillan o somna o vill inte prata i mobilen då

hos sin morbror.
nä går inga tåg så han kommer i morgon
ingen fara.
förlåt men nu fick jag tag på han o han e fan sten full han med!! Hatar när han åker dit för ALLTID så måste han dricka! fast han lovat att han inte ska.
så sa att jag ska gå o lägga mej nu för orkar inte prata mer med han.
fy va ledsen jag e nu!! :(
ska sluta gnälla nu det skulle ju va en pepp tråd ingen depp tråd :)
I den situation du nu beskriver hade ju vem som helst behövt prata av sig. Alkoholism är ju ett elände. Har fördärvat många liv och många relationer. Du bryr dig naturligtvis jättemycket, men samtidigt är du ledsen och arg, trött, känner dig maktlös, sviken ... har blandade känslor skulle jag tro?
... Har ju varit på fester där det varit alkoholfritt just för att andra inte kan ta ansvar!! Har svårt att föreställa mig att det skulle gå till så i medelhavsländerna! nä nu har jag nog gråtit/ varit arg klart. har så jävla ont i huvudet så orkar inte va det mer
älskar han ju ändå!!
har ett troll här som tycker sova e sjukt överskattat o det e bättre o klättra på mamma o morra :)
han har ej kommit än, vi får väl se när han dyker upp. men har sagt till på skarpen nu att frammöver nu e det helnyktert. o kan han inte åka till sin släkt utan att dricka får han stanna hemma.
mår inget vidare alls. e så jävla arg ned för mins söner har fått idiot julklappar av sin pappa med släkt...
hur går det för er andra idag??
blev ensam ikväll med