Inlägg från: Anonym (ingen alls) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen alls)

Är helt ensam till Julafton

Anonym (:() skrev 2012-12-24 21:11:43 följande:
    fy vet inte om jag gjort mej ovän med min man, för han svarar mej inte...
    ååå vad har hänt...hoppas att de blir bra snart..kram på dig
  • Anonym (ingen alls)
    plett skrev 2012-12-24 21:26:59 följande:
    Jag kokade julskinka igår i äpplejuice och sedan så smetade jag honung och farinsocker på, idag köpte jag en limpa vörtbröd som jag nästan smäckt i mig hela av. Har sett lite film och suttit på internet och kikat runt lite, en ganska lugn och mysig dag måste jag ändå säga trots att det är julafton och jag sitter ensam. Har haft en kär vän som tagit pauser i sitt eget julfirande för att hålla mig sällskap via telefon vilket gjorde mycket.
    Imorse fick jag dessutom ett riktigt bevis på vilket gott val jag gjorde som stannade hemma, hela min sambos familj på svärfars sida ligger i magsjuka inklusive min sambo som nu inte ens vet om han orkar åka hem imorgon. Så han firar inte heller jul på det viset det var tänkt, och jag sitter nu med chokladboll och ramlösa i magen och tycker ändå att livet är rätt gott. :)
    hahaha naaawSolig Vilket härlig inlägg....

• Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 21:27:49 följande:
    fick ett sms som det stog typ:

förlåt att jag åkte du o barnen e mitt allt.
    verkar dock vara den enda isläkten som försöker vara alla till lags. 

då svara jag:

älskar dej med. ja du e för omtänksam ibland bli inte arg nu men tror dom andra har fått nog av din mor o morbröders drickande. o inte orkar för det gör ont o se dom man älskar dricka aldeles förmycke.

det va väl inte otrevligt skriver??
    hans mor & morbröder dricker typ daligen o det e inte bara en öl till maten 
    Du skrev bra! men var är han nu?
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 21:31:27 följande:
    hos sin morbror. 
    aha ok... är han på väg hem nu? så du inte är ensam ikväll
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 21:33:46 följande:
    nä går inga tåg så han kommer i morgon
    okok...förlåt har inte läst alla dina inlägg.... Nää men fy, va inte ledsen upp med hakan, de kommer att bli bra!
    KramHjärta 
  • Anonym (ingen alls)

Man tror att man är ensam o deppad själv bara föratt höra läsa om folk i samma sits :(

• Anonym (ingen alls)

nää nu ska jag ta mig en öl och lägga mig....Vi hörs imorgon! Kram

• Anonym (ingen alls)

Heej Kära ni...hur mår ni denna dagen.......?
    Själv vet jag inte inte hur jag mår :/ är inte nere men inte heller så värst glad hmmm
    men julen är väl över inte sant haha för mig iallafall! 

Froststar skrev 2012-12-25 12:00:07 följande:
    Läst enbart TS. Ett tips är att anmäla dig som volontär till t.ex. Malmö stadsmission. Du slipper vara själv, du gör en riktigt god gärning och det är faktiskt skoj. Eller att följa med som volontär till julklappsutdelning till barn och familjer utomlands med olika organisationer. Det finns alternativ och det blir lite vad man gör det till. Ingen säger att man måste spendera jul med släkten.
    Hej du...jo men jag var o hjälpte till min närmaste kyrka i 3 dar, o vist kännde jag att de gav nåt
    men de kan ädå inte bota den hemska känslan att man vet att man är själv utan familj.... Men vist
    hjälper de att man hjälper andra:)
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 23:41:21 följande:
    nä nu har jag nog gråtit/ varit arg klart. har så jävla ont i huvudet så orkar inte va det mer
    älskar han ju ändå!!

har ett troll här som tycker sova e sjukt överskattat o det e bättre o klättra på mamma o morra :) 
    Du ska inte känna att du deppa ner mig/oss säg hur du mår bra el dåligt
    vi är här för varann Även om vi inte känner varnn:)
    Hur har det gått, lästa att gubben din drack? är han hemma nu?
    Kram

• Anonym (ingen alls)
    Poison82 skrev 2012-12-24 22:38:30 följande:
    Om det ser likadant ut inför nästa år så hoppas jag verkligen du kommer och firar med oss. Lovar att du kommer känna dig välkommen och få en mysig jul
    Hjärta
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-25 14:14:50 följande:
    han har ej kommit än, vi får väl se när han dyker upp. men har sagt till på skarpen nu att frammöver nu e det helnyktert. o kan han inte åka till sin släkt utan att dricka får han stanna hemma. 

mår inget vidare alls. e så jävla arg ned för mins söner har fått idiot julklappar av sin pappa med släkt...

hur går det för er andra idag?? 
    ååå fan va trist...bruka han dricka annars el...
    .vet att hans familj dricker rätt så mycket sa du igår!
    men han var väl ok med spriten.
    kram på dig...julen har en tendes att få en å må kass......tror att det bara är på tv o filmer där det är lyckliga Jul

Hjärta 
  • Anonym (ingen alls)
    Froststar skrev 2012-12-25 15:31:46 följande:

Nej, det är klart att det inte är samma sak men vissa saker får man ta för vad det är. I alla fall bättre än attdeppa ner sigtycker jag. Du kan ju också dra igång ett knytkalas för dem som firar ensamma.
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym (:() skrev 2012-12-25 20:09:17 följande:
    blev ensam ikväll medGråter
    nää men skit varföööör??????
    Fille88 skrev 2012-12-26 03:42:54 följande:
    TS skönt att du hade något att göra iaf :) Jag önskar verkligen att vi bodde nära varandra,, här är du ALLTID välkommen oavsett tid. Hoppas verkligen att nyår blir roligare faktiskt,,, :)
    Du är underbar tack snälla...du fattar inte hur glad jag blir av de du skrevSolig
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym skrev 2013-01-05 20:01:18 följande:
    Det gick helt åt helvete i mellandagarna :(
    Men nu är jag tillbaka med sjukskrivning och nya mediciner....
    Vaa? :( Vad har hänt? kram
  • Anonym (ingen alls)
    Anonym skrev 2013-01-07 14:40:53 följande:
    För mycket alkohol och självmordsförsök :(
    Skit alltsååå....... Ska inte fråga ut dig en massa men Jag hoppas att du mår bra då? Kram på dig{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (ingen alls)

Ja om tre måander blir väl en av dom mest lästa här igenGråter
    Men tänkte att denna gången att man kunde kanske fira tillsammans på RIKTIGT denna gången
    nån mer som vet att dom blir ensam i jul?Hjärta 

Svar på tråden Är helt ensam till Julafton