Inlägg från: SupersurasunkSara |Visa alla inlägg
  • SupersurasunkSara

Förslag på date med min man

Ska det vara en date ska ju inte barnen vara med. Det är ju NI som ska reparera ER.  Så börja med att skaffa barnvakt.

Sen beror det på vad ni gillar att göra. Vinterpicnic tex, är jättemysigt om man vet var man kan gå, bäst är ett ställe med vindskydd och ställe man kan göra upp eld på.
    Varm choklad gäller för mig men kaffe för er om ni dricker det lite goda praliner el liknande om ni inte ska stanna så länge så ni behöver/vill äta.
    Varm filt som man kan sitta i snön på om man inte vet något ställe med vindskydd. (Brukar finnas bänkar där, men varma filtar behövs ändå)

Annars kan en vinterpromenad också vara lagom.

Om vädret är uselt är väl ett café med lite extra fint/gott/mycket kaffe en idé. Paintball om man gillar det, bio, teater, middag på tu man hand hemma, middag ute, spa... Beror ju på vad ni gillar som sagt och vad ni kan lägga ner i pengar och var ni bor.

• SupersurasunkSara

God mat och film perfekt. Hyr en film, gå på bio och ät gott före eller efter. Helst efter så ni kan prata lite om filmen och er.
    Eller före om ni ska äta hemma och hyr film, då kan ni prata om er innan och se filmen sen, då får ni lite tid att själva tänka igenom det, men då ser ni kanske inte så mycket av filmen

Svar på tråden Förslag på date med min man