-
Attans! Vad trist! :(MissKaos skrev 2013-02-02 16:28:33 följande:Mens lagom till flyget hem. Tidigt mao. Misströstar nu.
-
floppan2008 skrev 2013-02-02 17:24:12 följande:Jag tänker eftersom jag fick svagt plus på bim som blev svagare och sedan försvann helt. Har aldrig haft så här. Har väldigt lite mens annars. Nu rinner och rinner det hela tiden. Läskigt Tur att det skedde nu och inte i ett senare skede.
Ja, vem vet. Men brukar inte testen visa plus även efter ett missfall? Men det kanske bara är om det är senare missfall. Är inte påläst. Det är konstigt att man kan blöda så olika från person till person. vad betyder det om man vanligtvis blöder lite/mycket? Har det någon betydelse för nåt? Eller varför är det så? Jag blödde mer när jag var yngre. Jag blöder fortfarande rätt mycket men inte lika. Dock denna gång har det varit mindre än vad det brukar hittills. Varför??? Konstigheter. :) -
floppan2008 skrev 2013-02-06 08:38:46 följande:Efter störtblödningar med klumpar och sånt tråkigt är det äntligen över! Det konstiga är att jag igår 2 dagar efter mens/mf tog slut fick jag kraftiga ÄL smärtor och trådiga flytningar. Det är väl en omöjlighet att ha ÄL så tätt? Jag har ju en 32-dagars cykel. Jaja vi mös på för säkerhets skull! Har aldrig varit med om något liknande. Orkar bara inte köpa ÄL tester och börja stressa upp mig över det också. Känner ju ÄL tydligt varje månad. Börjar jag kissa på ÄL test och sånt kommer hela kroppen komma i obalans. Blir att sexa regelbundet hela månaden. Men ärligt talat... Varannan dag. Vem fan orkar? Det är för mkt
Ååå vad bökigt du har det! Jag brukar få ÄL känningar efter mens. Får det varje gång. Vet inte varför? Så i början innan jag visste när jag hade ÄL trodde jag alltid att jag hade tidigt ÄL. Det kanske är nåt liknande. -
Ojoj! Vi har sex nästan varje dag. Har alltid haft så sedan vi träffades. Vi har dock kört lite olika kring ÄL. Men vi får tydligen inte till något barn. Hmm...
-
Har beräknad ÄL på fredag. Tänk att jag lovade mig själv att inte tänka på det. Ändå gör man det och tiden går så segt! Men samtidigt är jag så kluven om jag vill bli gravid eller inte. Fast det låter rätt mysigt med en november bebis! Hum? Det blir om det blir helt enkelt. Tänker inte berätta för mannen att jag har ÄL dessutom snusar han just nu så chansen att bli gravid är rätt liten...
-
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har haft (Eller har) ÄL i helgen (tror jag). Jag struntade ju helt i testerna denna månad. Sedan så åt jag bidrottningsgéle från mens till nu (för att förskjuta mensen tills jag ska utomlands) Bidrottningsgélen verkar ha förskjutit min ägglossning också. Skulle haft ägglossning i torsdags-fredags men jag hade nog ÄL igår-idag. Med tanke på smärtan jag fick igår kväll. Ojoj. Vad man analyserar fast man inte ska. Kanske är det bättre att köra ÄL test i allafall? Haha!
Då var det bara denna eviga väntan igen då. Fast jag tror ju knappast vi blir gravida denna gång heller. Mannen både snusade och drack igår kväll så? Chansen är extremt liten!
-
Trist! Fast det är bra att se det positiva. Här testade jag också idag och fick inte heller något utslag. Är också på Bim-4 idag. Men än lever hoppet!! =) Jag ska också utomlands om en månad så det blir riktigt skönt! =)görabebis skrev 2013-02-24 10:31:19 följande:Jag testade i morse och fick jätte negativt, bim-4. Skulle jag ha haft äl senare o då har en senare bim så tror jag ej det blev nått då jag gick på dygn på jobbet o då är d svårt o få till sex ;) kroppen känns precis som vanligt=inga symptom alls-=mens. Thailand om 1 månad får se d som skönt att ej må illa o spy på semestern. Och ds utan min medicin sover jag ju 16-18 per dygn ibland mer o det e ju inte d roligaste heller när man e utomlnads (eller hemma eller vartsom, men men så e d tyvärr)
-
CA5: Grattis!!! Vad roligt! :) hoppas vi blir fler snart.
-
Grattis Soffan!!! När blev du gravid? Nyligen? Redan inskrivning? Vad skönt att höra att folk får plus trots att man försökt ett år. Detta blir vårt 11.e försök! Smått less nu. Mens just nu...
-
Nu måste jag beklaga mig lite också. Fick mens i söndags. Nu är mensen plötsligt över. Brukar blöda i 6-7 dagar och nu har det bara gått 3 dagar. Har bara ett test kvar som jag vill spara. Men det kanske är så enkelt att jag inte hade någon ÄL? Fast jag hade ont som vanligt men testade inget. Vänta och se lite till då...