Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

floppan2008 skrev 2013-01-09 14:08:18 följande:

Ni får gå med i 5000-meters klubben

10.000 metersklubben menar du?
    Ja, men ur f-n gör man det på en flygplanstoa när man reser med en 4-åring?

Ber flygvärdninan om barnpassning, För vi ska... *asg*

Jag blöder ju sedan 8dgr slipper jag det på semestern blir jag glad! Så får vi knulla på för bebis nästa månad och övningsköra denna!!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-01-09 15:51:43 följande:
    Det e ju skit trångt på flygplanstoaletterna ds ;) o jag e ändå liten! Hoppas ni får till det innan o efter. Själv jobbar jag. Slutar snart. Ska hem o måla. Har köpt ett runt gustaviansk köksbord på loppis som ska bli vitt. Andra omgågen färg idag. Alltid lika kul att göra om! Har äl om 1 vecka ca tror jag.
    Tänk om gubben skulle stå och bumpa lite med rumpan mpt dörren så det låter bonk-bonk-bnk och dörren sviktar *dör av garv* Och sen ska man resa 6h till..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Sanna890 skrev 2013-01-09 18:01:31 följande:
    Skavsår va det här ;) haha

Grattis! Hoppas på resultat (och då  inte bra kladdiga trosor i flera dagar...)
    floppan2008 skrev 2013-01-09 17:23:30 följande:
    Ringde testlagret nu och det hade blivit något fel. Skulle skicka testen imorn. Behöver de inte ändå. Har molvärk i tjejmagen och rikligt med trådar om man säger så. Väntar på mannen. Dottern är hos kompis. Vaaad ska vi göra tro...?

Have fun!

Så fort mensen är över blir det samma här.
    JAg blev väldigt sugen av pergon sist..
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-09 20:52:18 följande:

Vad är pregon? Något som ökar fertiliteten antar jag
    PergoTime
    Det ska ge ägglossning, när man inte får det "av sig själv"

HELT slut och min 4-åring vägrar sova.. *Znark* Springer som en galning på övervåningen och vill ha vatten, kissa, äta etc etc
  • MissKaos

Ja!! Det blir man. På mig fungerade det sist fast jag blev överstimulerad med. Jag har nog ägglossenataka gånger bara,,då kan man ju inte bli gravida

3 barns mamma84 skrev 2013-01-09 21:42:19 följande:
    Prego har jag aldrig testat hmmm hur fungerar det ??

Blir man super kåt  

• MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-10 09:14:04 följande:
    Är idag så nere så förbannad fick reda på idag att elias dagmamma inte är dagmamma längeGråterhon har blivit fjernad efter 30 år som dagmamma
    Jävla fitt komuner alltså !!!!!!!
    Vad i helvette gör man detta  ??
    Jag misstänker starkt att det är pga att mn nu öppnat småbarnsgrupper på dagiset som börjar 1 april men det var så många dagmammor här i byn som är riktigt dåliga som INTE kan ta hand om sina barn alls.
    Vad ska jag NU göra ??
    Hon hade amadeus och hon hade Elias nu har Elias ingen dagmamma längre.     

TRIST!
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-10 09:11:07 följande:
    Hahaha då behöver jag inte för när jag har äl så är jag en vild kåt bocke
    Problemet för mig är nog avsaknad av ÄL..
    Hoppa hoppas på att jag får äggloss av detta nu.
    Vad jag inte viste är att man tydligen inte kan använda Älstickor när man äter detta. FAst jag har läst många som gör det! Lärde mig just detta av barnmorksan här på FL. De kan ge falska pos. Jag tror jag kör på med dom ändå och gör det typ länge! Så får VARJE utslag = sex Man hoppas ju så...
    Sanna890 skrev 2013-01-10 19:53:58 följande:
    Äl idag enligt kalendern, men jag känner ingenting.. Tror jag tänker för mkt på det. Vi har haft sex 5 dagar i rad, men nu blir det inget mer denna gång då jag åker till Gävle i helgen, men det gör inget, blev det nåt så blev det :)
    Spelar inte ngn roll om du tänker på det eller inte. Det är ju inte tänka man blir preggo av!
    floppan2008 skrev 2013-01-10 18:58:20 följande:
    3 barns mamma vad jävligt! Sånt blir man förbannad på! När barnens trygghet rivs upp så! Hoppas verkligen det löser sig! Jag fick feber idag igen 39,3c innan jag tig febernedsättande. 1177 tyckte jag skulle åka till jourcentralen men det orkar jag inte. Får gå till min vc imorn. Är så bedrövad! Har ÄL idag känner det i hela kroppen. Hade sex igår kväll men de stackars spermierna som finns där inne dör väl i vörmeböljan. Är helt knäckt. Är nog fan inte meningen att jag ska få en till jävla feber helvetets skit.
    JO! Det klart du ska. Om inte denna månaden så näst!

• MissKaos
    CA5 skrev 2013-01-10 20:35:24 följande:
    Hej Tjejer!

Förlåt att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna. Har mycket att göra, men har läst era inlägg:)

Uppdatering:
    Jag är inte gravid. Men jag känner mig fortfarande det.. Ni ska se min mage just nu. Liten kula, haha.. Antar att det är något fel på min mage. Hoppas det går över snart för det börjar bli lite jobbigt...

Har äl inom de närmsta dagarna, så ska väl ge järnet snart.

Men ska vara ärlig, börjar bli så nervös angående det här med bebis pga att jag precis börjat på nytt jobb. Är sååå nervös över att kanske berätta för dem så tidigt i min anställning..

Någon i samma sits eller som har varit?
    Jag blev gravid precis efter att jag hade fått nytt = innan jag han börja.... Fick börja med att berätta efter 1 månad att jag skulle få bebis. Närmsta kollegan sprang ut och köpte en tårta!
  • MissKaos

Biverkningar på pergotime, sover inte. Svullen börjar gå upp i vikt, huvudvärk samt illamående

• MissKaos

Kan dom sparka dig för det?

CA5 skrev 2013-01-12 11:50:47 följande:
    Fy!!! Krya på dig :'(

Själv har jag ÄL nu i helgen. Jag och killen diskuterar fram och tillbaka ang om vi ska vänta några månader eller inte. Är fortfarande rädd över att förlora jobbet och det vill jag verkligen inte! Men samtidigt längtar jag såå..

• MissKaos

Kan dom sparka dig för det?

CA5 skrev 2013-01-12 11:50:47 följande:
    Fy!!! Krya på dig :'(

Själv har jag ÄL nu i helgen. Jag och killen diskuterar fram och tillbaka ang om vi ska vänta några månader eller inte. Är fortfarande rädd över att förlora jobbet och det vill jag verkligen inte! Men samtidigt längtar jag såå..

Svar på tråden Solstrålarna