babylängtan20 skrev 2013-01-14 16:59:05 följande:
jag hade skippat ältesterna och istället sexa på så ofta det går :) testa blir bara stressigt. Ju mindre man har att tänka på angående barn desto lättare är det nog att bli gravid :) för tror inte det var slumpen denna gång , röker era män be dem trappa ned till max 5 om dagen och låt de äta mannens vitamintillskott likaså röker du hade jag nog slutat för hur tufftde än är , är de så jävla värt det när man väl får + :)
jag skippade ocks. Varma bad över 37 grader precis innan och efter äl :) hade dessutom skippat alla värktabletter oavsett hur ont de än gör ibland. Samma månad jag plussade passade jag på att roa mig en utekväll med alkohol :) jag tror att ju mer man tillåter desto mer tänker man inte på det. En månad skippade jag allt som colla, rökning, te,skräpmat,värktabletter,varma bad, lyfta tungt osv.. Men inte blev jag mer gravid för de .
Samma månad ja plussade åt jag skräpmat och drack cola drack alkohol en dag, tog varma bad efter äl, fortsatte leva som vanligt sen poff så hände det
jag vet hur svårt de är att bara inte tänka på det men kroppen blir bara stressad av det tror jag.
Hur går de för er nu har ni börjat testa er än eller har ni bim nära?:)
Fast tankar påverkar inte. Min gynekolog avlivade den myten medans jag höll på med fertilitetsbeh för sonen..
Ja, det där med bad etc, det mesta tror jag är överdrivet! Man kan ju ta det med en nypa salt tror jag..
Träning och bra kost är ju positiva för fertilitetn liksom att inte derick aför mkt kaffe. Men det är ju saker det finns vetenskap på. OCH saker man kan tjäna på generellt när man ser itll sin hälsa så det känns inte så konstigt för mig att det är bra! ast på mig undrar ja gom det gör skillnad? Jag har ju inte ägglossning själv så ofta. Vi lever ungefär som vanligt -bortsett från mer sex

Sonen blev till under en resa till Riga då drack vi goda champange och jordgubbsdrinkar, fick massage och åt en massa gott
Jag tycker det är mer stressande isf att inte testa, men där får man nog känna efter vad som fungerar för en själv. Just nu vill jag veta om PergoTime ger Äl...
Så fort som Äl har passerat komme rjag vilja böjra testa

Testoman! Ett tag, sen vill ja ginte testa för att det känns jobbigt med alla neg tester istället.