Inlägg från: görabebis |Visa alla inlägg
  • görabebis

Solstrålarna

Bebylängtan jag ser inget jag heller, men surfar från mobilen så bilderna är så små :/

• görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-20 19:19:21 följande:
    7 till 10 dagar inträffar nidblödningarna så jag säger grattis till graviditeten

Men det har bara gått 4 dagar :/ så är för tidigt.. Suck vad e detta nu :( jaja bara vänta o se.
  • görabebis
    Gudinnan skrev 2013-03-20 19:50:34 följande:
    NÅH ? hmm konstigt

Jag vet.. Hm :/ jag fick glad gubbe på ältesten både fre o lördag så kanske hade jag äl i fredags? Då kan jag vara på äl+5. Eller så spelar kroppen mig ett spel. Jag får bara avvakta o se. Tankarna flyger ju åt alla håll när något konstigt händer.
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-03-20 19:58:37 följande:
    Det kan ju vara lite vad som helst. Nidblödning, en mellanblödning utan orsak. Blödning efter mkt sex (friktion) eller vad som helst eg. Lite slemhinna till som skulle ut. Hoppas på nidis.  ELLER så kan det vara sen ägglossning, det kan ju med kännas sådär.

Ja det e bara o vänta o hoppas. Jag gissar på mellanblödning utan orsak och att värken är att kroppen spelar med mig. Hade det varit fler dagar efter äl så hade jag nog kunnat tänka att d kanske är något på g, men detta är förtidigt.
  • görabebis
    MissKaos skrev 2013-03-21 19:38:46 följande:
    Kolla inte på CB utan på stickan...

Ja, jag har ett. Men det kommer jag inte göra än på länge.

Taget med kamera.

Jag ser inget i mobilen jag heller, men du kan säkert se något irl :) och äl+5 är ju alldeles för tidigt för o se något. Så avvakta till efter helgen. Förstår att det känns jobbigt när man ska ut och dricka..

Jag dricker nått glas vin eller så när vi är ute eller är umgås med vänner fram tills jag plussar.

Jag ringde gyn idag. Fick prata med en jätte trevlig sjuksköterska. Hon tyckte jag skulle avvakta några dagar. Jag har lite lite blodiga/bruna flytningar. Fick inga direkta svar så över telefon utan var olika alternativ på vad det kan vara. Allt från mellanblödning-nidblödning-otroligt tidig mens. Det sista är det troligast inte. Jag har de senaste månaderna haft cyklar på 31-32 dagar och skulle det vara mens nu så är det 21 dagars cykel.

Känns lungt just nu. Hoppas ju såklart fortfarande att det kan vara något på g. Men vet faktiskt inte alls vad som händer i kroppen.

Thailand på tisdag så just nu går jag o drömmer mig bort till sol o bad o värme. Ska bli så underbart!!
  • görabebis

Fast jag vet att jag hade äl i fredags eller lördags förra veckan. Både pga testet som var glad gubbe och äl-flytningarna.

Jaja, tiden ger svar o det känns faktiskt helt ok just nu. Nu ska jag åka o jobba natt.

• görabebis
    babylängtan20 skrev 2013-03-24 21:36:22 följande:
    jo jag ska ringa imorgon blir galen på detta :/

Bra att du ska ringa o boka tid! Man måste vara rädd om sig! Och om inte annat så är oro inte bra!!
  • görabebis

Hej hopp! Tar en paus i pakningen. Snart thailand :)

Är säker på att det var en mellanblödning jag hade tidigare i veckan. Kroppen känns bra och jag ska njuta o ha det riktigt gott nu! Tror min mens kommer denna månaden, men kanske lika bra det när man åker iväg o vill kunna dricka o äta o få massage :)

Jag kommer titta in här medans jag är iväg :)

• görabebis
    MissKaos skrev 2013-04-04 21:09:46 följande:
    Här är det mf skräck deluxe.. Kollar på pappret varje toabesök, vågar knappt gå dit.

Gravsymptomen har avtagit de sista dagarna och jag har haft lite ont. Inte växtvärksont, utan annat ont. Brösten ömmar inte alls på samma vis och illamåeendet sjunker undan mer och mer. Borde vara tvärt om!

Är på 4+5 idag. Livrädd.. Börjar ju bli så gammal att tiden rinner ut, fler mf så kanske vi inte hinner få ett efterlängtat barn till. Vår produktionstid har ju varit ganska lång

Hej från ett soligt o svettigt thailand :) jag har väl grattat dig innan misskaos, om inte så grattis!!!!

Nojjan får dig ej att få mf som tur e! Den gör upplevelsen bara jobbigare. Snart vul o tills dess så kommer d säkert kännas både jobbigt o glatt om varannat.

Ha tålamod med dig själv o be din man

O de som vet oxå ha d. Man kan inte hjälpa hur man blir alltid ;)

Jag fick mens o har ny bim ca 1 maj gissar jag. O jag njuter iaf för fullt :) passar på för kommer säkert bli nojig jag med tids nog när plusset kommer hihi. Eller så sover jag bort all tid som gravid i min narkolepsi så njuter av att bara få vara här o vara vaken.

Ska svalka mig i strandbaren nu hihi.

Gudinnan hur går d för dig? Plussat? Mens? Kanske va din äl senare ändå? Eller då den skulle enl 'beräkningarna' så kanske plussar u nu i dagarna ist? Hoppas så!!
Svar på tråden Solstrålarna