Inlägg från: görabebis |Visa alla inlägg
  • görabebis

Solstrålarna

floppan2008 skrev 2013-01-21 10:30:39 följande:

Tack hjärtat! Läste din tråkiga historia och hoppas du snart blir gravid och att det går hela vägen till ett litet barn, snart!!! Det var inget tydligt streck på testet bara en svag antydan till något. På bim-10 var Stickan helt blank. Nu var det lixom något det Molvärker och känns svullet och jag kissar massor. Får se på ons hoppas inte på något starkt streck bara det är liiite starkare
    Jag tror du är gravid! det är ju tidigt än, så det är klart att det blir väldigt svagt, men samtidigt en antydan brukar ju faktiskt betyda att det kommer bli starkare! Spännande. 

• görabebis
    floppan2008 skrev 2013-01-21 11:44:41 följande:
    Tack för snäll ord blir glad! Det mol rejält och jag springer på toa. Hmm Hoppas hoppas. När har du bim?

Jag har bim mån-tis nästa vecka. Jag känner mig dock säker på att det inte är något denna gång. Jag tror verkligen att man får symtom om man är gravid.. Och sen kan man få symtom när man tror man är gravid och hoppas, men att inte känna något. När man vet att man försöker och känner efter men ändå ger inte kroppen en något symtom alls, nej då är man nog inte gravid.
  • görabebis

Floppan2008 hoppas du är gravid, jag tror det! Det låter inte nått skönt o ha dina besvär ;) tranbärsdricka kan hjälpa mot uvi också. Om du tror att du har infektion bör du dock gå till läkaren. Obehandlad uvi kan leda till missfall.

Jag känner fortfarande inte nått, precis som alltid annars. Jag har aldrig några pms besvär. Testar nog till helgen iaf. Man kan ju inte hålla sig till efter bim ;)

• görabebis

Tror fortfarade att du är gravid floppan :)

Jag tror min mens är på g. Jag brukar ha runt löning men fick senare förra månaden, men nu tror jag det e på g och är tidigare. Äl kom nog tidigare än jag trodde oxå, så nästa månad ska jag testa äl tidigare.

Och vi får försöka få ihop våra scheman bättre kring äl ;)

Gjorde ett test imorse som visade neg, det var inget tidigt test, men tror att mensen kommer i dagarna, gör den det ej så testar jag igen.

• görabebis
    floppan2008 skrev 2013-01-24 12:06:59 följande:
    Tack för peppning känns så ibland! Varför tror du mensen är på g? Molvärk kan man ju ha! Har den börjat?

Hm känner egentligen inte något, men samtidigt är det något litet som jag nu insåg att jag brukar känna nån/några dagar innan mens. Känns igen helt enkelt ;) "känslan" sitter längre ner i magen typ.

Bim är 28-29 jan men om cykeln ej blivit så lång förra månaden borde bim vara imån ca.. Och tror som sagt min äl var tidigare än den borde varit..
  • görabebis

Ja innan mensen kommer så vet man ju inte, men känslan känns så väl igen.

Är alla cb test lika kännsliga?

• görabebis

Hej tjejer!

Va tråkigt för dig floppan. Avvakta några dagar innan du testar igen, jag har läst på flera ställen att hgc hormonet höjs var 3e dag så kanske vänta o se? Jag tror det stressas enormt med detta testandet :( och håller med det någon annan skrev att försök att ej prata graviditet med någon som ej förstår, de är så lätt att det blr missförstånd och att man blir sårad. Det är inte lätt att hänga med i alla tankar fram o tillbaka och oron, stressen och alla känslor. Efter dessa 2-3 dagar med så mycket hopp o förlust som du känner om vartannat så behöver du nog din man o dotter och bara lite lugn o ro!

Det kommer när det kommer, du vet ju att ni kan.

Jag har haft rosa flytningar hela dan så tror mensen kommer inatt.. Då var det nog som jag trodde att jag hade äl tidigare än jag trott o missat helt. Blir o köra på nästa månad o hålla bättre koll! :)

• görabebis

CA5 jag har bim på tisdag, fortfarande bara rosa flytningar, men kommer nig mer under dan. Testade tokblankt igår. Har noll symtom=samma som jag haft sen äl=samma som jag alltid har. Lite "lyx" tycker jag nu när jag hör era andra symtom :( tycker synd om er som får genomlida all värk o ömmande bröst om man inte är gravid.. Jäkligt elakt av kroppen att göra så!!

Jag hoppas min kropp gör så först när jag blir gravid.

Bokade Budapest igår kväll när jag slutat jobbet. Överraskade mannen. Gillar budapest väldigt mycket! Blir 4 nätter i mitten av februari.

Tror jag kommer ha äl innan det, blir mycket sex i februari ;)

Ska börja med stickor för att kolla äl. Haft en sen sen och nu en tidig.. Konstigt att det är så olika :/

• görabebis

CA5 har du bim idag? Hur många dagar har du haft rosa flytningar?

Floppan, kanske du är gravid? Kanske ska kolla med test om ett par dagar? Brukar inte cb digitala med veckoindikator stämma bra? Att du får flera svaga plus känns ju inte rätt.. Ett svagt kanske men flera? Låg hormonare kanske?

Svar på tråden Solstrålarna