Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

Neg test idag!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ja, här är så skönt! 2 dgr kvar, vill gärna stanna ett tag till.

Flytningar som lukar äckligt-sött. Blä! Diagnostips? Snorkeltur imorgon till surin upp kl 6... semester o gå upp kl 6.. vi har jaft ca 34grader idag. Härligt!

BIM på söndag eller måndag. Noll känsla av graviditet. Kommer testa innan hemresan ändå. Är rätt säker på mens dock. Typ heltsaker.

CA5 skrev 2013-01-30 12:28:05 följande:
    Tråkigt MissKaos men jag hoppas ni haft en bra semester i alla fall ocjh fått nya krafter till ett nytt föorsök!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ingen får al varje V

Cykel. Jan det vara så för fig denna gången? Då kan ju mensen bli senare med..

Hem imorgon, bussen kommer 5:15

Planet ska lyfta kl 9, hoppas vi kommer iväg i tid.

Neg test på morgonen, trodde delen gjorde ändå. Hade varit så kul att fa plussat här. Nya tag. Mens på måndag gissar jag, tidigast sö senast ti.

floppan2008 skrev 2013-01-31 16:37:05 följande:
    Mensen verkar äntligen komma nu! Fick blod på pappret. Äntligen äntligen. Känns enbart skönt! Så här ska det fasen inte vara! Kommer ta paus från allt nu. Ska fokusera på mig själv. Kommer ha koll på ÄL men det är allt. Så här vill jag inte ha det mer. Detta är inte jag. Ville så gärna ha oktoberbebis men man styr inte över allt. Nya tag. Är lättad!

• MissKaos

Mens lagom till flyget hem. Tidigt mao. Misströstar nu.

• MissKaos

Varannan till vår tredje räcker..

floppan2008 skrev 2013-02-06 08:38:46 följande:
    Efter störtblödningar med klumpar och sånt tråkigt är det äntligen över! Det konstiga är att jag igår 2 dagar efter mens/mf tog slut fick jag kraftiga ÄL smärtor och trådiga flytningar. Det är väl en omöjlighet att ha ÄL så tätt? Jag har ju en 32-dagars cykel. Jaja vi mös på för säkerhets skull! Har aldrig varit med om något liknande. Orkar bara inte köpa ÄL tester och börja stressa upp mig över det också. Känner ju ÄL tydligt varje månad. Börjar jag kissa på ÄL test och sånt kommer hela kroppen komma i obalans. Blir att sexa regelbundet hela månaden. Men ärligt talat... Varannan dag. Vem fan orkar? Det är för mkt

• MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-02-06 17:10:53 följande:

Ja men då så skönt att fler har samma. Då kan jag slappna av. Nästa v är ÄL vecka och då tänkte jag vi ska ha sex var tredje dag. Fan man får ju skavsår annars nu är det vår tur.
    Jag tänker var tredje dag (om inte andan faller på..) och så sexa extra när utslaget på ÄL testerna kommer. Då kan man ju inte gärna missa`den?
  • MissKaos

Gtattis! Hade mer sex när jag vår yngre. Och inte hade barn..

Pommac skrev 2013-02-06 21:11:43 följande:
    Ojoj! Vi har sex nästan varje dag. Har alltid haft så sedan vi träffades. Vi har dock kört lite olika kring ÄL. Men vi får tydligen inte till något barn. Hmm...

• MissKaos
    görabebis skrev 2013-02-07 18:47:25 följande:
    Vi har sex allt från varje till var 4-5 dag kanske. Beror lite på lust så klart, men även tid vissa dagar.
    Jag jobbar heltid som uska vakennätter, helger och sen jobbar jag även lite i butik.
    Min man gillar också att jobba mycket, han har också ett rullande schema med dagtid, kvälls o vissa dagar även nätter.

Ibland kanske det blir lite mycket jobb, men tycker som sagt det är roligt (HATADE tiden när jag va sjukskriven något enormt) och sen älskar vi ju att resa.. I december var vi 2 veckor i mexico, nästa vecka blir det 5 dagar i budapest och i går bokade vi 2 veckor till thailand i mars :)

ca 1 vecka kvar till äl nu. tänkte snart börja med stickorna. Ska bara öppna förpackningen o läsa hur man gör Tungan ute
    Ni som använt äl test kissar ni vid samma tid varje dag? morgonurin? hållt er under dagen sen gjort?   

Nej. Jag bara kissar på en sticka på morgonen. Dom sak helst tas mitt på dagen tror jag. Fat för mig spelar det ingen roll..

Jag har fortfaradne mensvärk.(blodet börjar ta slut) Mår lite illa. Rätt mkt illa.Otroligt trött. Kan se ngt svagt på gravtest idag men kan inte avgöra om det är brunt el rosa. Lyckas inte ta vettiga kort. Spelar ju ingen roll heller, är det ett mf så är det. MEN isf fungerar ju pergot som det ska.
    Bilder finns i mitt galleri, gryniga och eländiga.
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-02-07 19:04:35 följande:
    Har läst att Pregon kan ge utslag på gravvtester men jag vet inte. Har sett det i andra trådar. Men tycker det låter mkt konstigt då stickorna enbart reagerar på hcg.
    Nej, det kan det inte. Det är Ovitrelle (som innehäller HCG, det är en ägglossningspruta) kan det.
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-02-07 19:01:07 följande:

Jag hittade inga bilder, eller jag hittade många bilder :) Men inga på gravtest.. Kan du inte vara gravid då? Fick du din mens när du skulle? 
    Fortsätter du äta prego tills du blir gravid eller hur gör man?  
    Nej, man tar en kur på fem dagar/cykel. Jag behandlar varannan cykel det sitter lixom i i kroppen ändå.
    Man startar på cykeldag 5 och tar sedan en tablett/dag.

Omöjligt, jag har blött som en stucken gris.. Började i lördags skulle eg fått mensen på måndagen tror jag.
Svar på tråden Solstrålarna