Synrubbningar som biverkning av Sertralin? Vilka biverkningar har ni haft?
Hur länge höll dessa i sig för dig?
Imorgon har jag gått på antideppen i tre veckor imorgon och de har alltså inte gett med sig. Borde kanske fundera på att byta medicin?
Jag hade kraftigt ökad ångest de första två veckorna, kraftig yrsel och synrubbningar. Fick dessa symptom vid varje doshöjning (äter nu 150 mg). Mår mycket bättre nu efter 3 månader men vägen dit har känts vääääääldigt långsam. Varje dag mår man en millimeter bättre och tillslut så är man där. Det tar lite tid men det blir bra! Och blir du inte helt bra ska du inte nöja dig utan be om att få tillägg med ex: mirtazepin eller helt enkelt byta medicin. Det är jätteviktigt att man blir helt bra annars är risken att man trillar dit igen.. Hoppas att du snart mår bättre!
Jag har ätit Setralin och när jag skulle sluta med dem så hade jag hemska känningar i ögonen. Så fort jag flyttade blicken eller rörde på ögonen så "pirrade" det till i hjärnan. Svårt att förklara med riktigt hemskt var det och så höll det på i typ 14 dagar.
Hm... Kan väl ha tagit ungefär fyra veckor men vi gjorde dosökningar hela tiden och varje dosökning fick jag tillbaka biverkningarna. Nu är det helt borta och det är skönt!