• Anonym (ts)

Hårigt underliv och bajsa på sig under förlossningen..?

Jag är gravid i v 35 med första barnet och jag har börjat fundera på två kanske ganska klassiska funderingar (?) 

Bajsade ni på er? Märkte ni att ni gjorde det? Kom det mycket?

Jag kommer knappt åt att raka ens bikinilinjen och kan inte sluta tänka på att jag inte vill ligga där med håtig muff...
    Tänker man ens på det under förlossningen? Rakade ni er eller var ni håriga?

Helt knäppa saker att fundera på, men jag vill bara veta..!

• Svar på tråden Hårigt underliv och bajsa på sig under förlossningen..?
  • Loojsen

Haha jag tror du har helt normala tankar! Personalen bryr sig nog inte speciellt, dem ser ju olika varianter varje dag om man säger så haha... Och Näe, jag personligen brydde mig inte om något av de du säger. Jag tänkte på de innan, precis som du, men väl in action så har man lite fullt upp

• Veronica S

Jag har inte fött barn, men jag har svårt att tänka mig att du kommer vara särskilt bekymrad över behåringen då du väl ligger där. Och om du är det kanske du kan be någon annan att raka bort håret åt dig?

• Anonym (ts)
    Loojsen skrev 2012-12-29 17:21:46 följande:
    Haha jag tror du har helt normala tankar! Personalen bryr sig nog inte speciellt, dem ser ju olika varianter varje dag om man säger så haha... Och Näe, jag personligen brydde mig inte om något av de du säger. Jag tänkte på de innan, precis som du, men väl in action så har man lite fullt upp

Ja man har väl annat att fundera på antar jag... Flört
    Men just nu är jag inne i en sån fas när jag funderar på sånt här... ! haha. 
  • Loriyana

När man är mitt i krystarbetet så skiter man fullständigt i hur man ser ut därnere och huruvida man bajsar på sig eller inte. Tro mig.

• Anonym

tro mig man slutar att bry sig när man ligger inne på förlossningen.
    Barnmorskan försökte hela tiden skyla mig med förlossningsrocken men jag bara kastade av mig den för den var i vägen . Jag sa till henne att jag pissade ner mig och spydde ner mig på en å samma gång när den manliga narkosläkaren var inne för att ge mig bedövning tror du att jag bryr mig om att någon ser mig naken i det här skedet ? Solig 

• Anonym (ts)
    Veronica S skrev 2012-12-29 17:22:35 följande:
    Jag har inte fött barn, men jag har svårt att tänka mig att du kommer vara särskilt bekymrad över behåringen då du väl ligger där. Och om du är det kanske du kan be någon annan att raka bort håret åt dig?

Kanske gubben får hjälpa mig..? =)
  • Anonym

Pinsammare tyckte jag var att visa upp röven, den blottas ju rätt redigt den med :S

• Anonym (ts)
    Anonym skrev 2012-12-29 17:23:06 följande:
    tro mig man slutar att bry sig när man ligger inne på förlossningen.
    Barnmorskan försökte hela tiden skyla mig med förlossningsrocken men jag bara kastade av mig den för den var i vägen . Jag sa till henne att jag pissade ner mig och spydde ner mig på en å samma gång när den manliga narkosläkaren var inne för att ge mig bedövning tror du att jag bryr mig om att någon ser mig naken i det här skedet ? Solig 

Haha Skrattande Ja du har säkert rätt.
    Bara lnäppa tankar som cirkulerar just nu..! 
  • Anonym (ts)
    Anonym skrev 2012-12-29 17:24:24 följande:
    Pinsammare tyckte jag var att visa upp röven, den blottas ju rätt redigt den med :S

Nu fick jag en sak till att tänka på Flört Tack du!! Tungan ute haha
Svar på tråden Hårigt underliv och bajsa på sig under förlossningen..?