• Anonym (ts)

Hårigt underliv och bajsa på sig under förlossningen..?

Jag är gravid i v 35 med första barnet och jag har börjat fundera på två kanske ganska klassiska funderingar (?) 

Bajsade ni på er? Märkte ni att ni gjorde det? Kom det mycket?

Jag kommer knappt åt att raka ens bikinilinjen och kan inte sluta tänka på att jag inte vill ligga där med håtig muff...
    Tänker man ens på det under förlossningen? Rakade ni er eller var ni håriga?

Helt knäppa saker att fundera på, men jag vill bara veta..!

• Svar på tråden Hårigt underliv och bajsa på sig under förlossningen..?
  • Anonym

Jag kan nästan lova dig att varken du eller personalen kommer att tänka på att du är hårig. För det är ju trots allt naturligt att man har hår på underlivet.

• SB2011

Jag va rädd för att skita ner mig mest för att min man har lite bajsfobi å jag va rädd för han skulle aldrig mer vilja ta i mig om jag gjorde de! Men när de kom till kritan så spydde å sket jag samtidigt å brydde mig inte ett dugg!

• sasso78

Här är en till som kan garantera dig om att bajsa på sig och hårigt underliv är det SISTA du tänker på under förlossningen.  Jag bajsade lite under båda mina förlossningar men brydde mig inte det minsta, man är helt fokuserad på värkar och all smärta. Och det är helt naturligt att bajsa på sig, och BM vet det och det är inte det minsta konstigt för dem. 

• Anonym (sophie)

jag har en rakapparat för tjejer , då behöver man liksom inte kunna se vart man rakar ingen chans att man skär sig heller =) 

• CJFSN

Usch... känner igen tankarna... Börjär tycka de är jobbigt redan nu.. framförallt vad mannen ska tycka och tänka om en när de väl kommer till kritan :(

• Anonym

Jag var hårig och oansad och jag sket ner mig. Dessutom hade jag druckit stora mängder mineralvatten pga törst från helvetet. Det medförde i sin tur att jag rapade konstant och så högt att okända människor tittade in i förlossningsrummet för att se om det var en robotfödsel på gång. Utöver detta så mordhotade jag mellan raparna min man samt väste på klassiskt skräckfilmsvis åt de två mycket trevliga barnmorskor som i vadarstövlar och gummiförkläde försökte styra upp det som hände mellan benen på mig. 

Alltsammans var mycket långt från förlossningsbrevet som handlade om att föda barn i harmoni och till toner av smäktande musik och med maken stående vid huvudänden medan han lugnande smekte mig över håret och log förälskat. Av det blev inget. Rapande, vilt skitande, ymnigt pissande, svettandes och skrikandes "Din jävla idiot, nu tar du och ställer dig där nere och ser vad i helvete du har ställt till med. TITTA, SÄGER JAG!! NU TITTAR DU!!"

• GeRDiS

Var oxå hårig, eller snarare tussig, hade försökt att raka, vilket nästan såg värre ut en helhårigt, denna gången får de vara hårigt!!!

Bajsade på mig andra gången och minns att jag helt förtvivlad sa, först spyr ja o nu skiter ja fan ner mig osse!!!
    Alla andra hade fullt upp med att fånga bebis som kom ut, förutom ja som bekymrade mig om bajs och håriga snippor :)

• MaryCaroline

Skiter gör man absolut om det finns avföring. Det går ju liksom inte att kontrollera det när man ligger och krystar, det är ingenting att göra åt i ett sådant läge ;) Och ligger man där och krystar bryr man sig inte heller om vilket, man bryr sig bara om att ens bebis ska komma ut :) Rakningen ja, jag rakade mig under hela graviditeten, men hur bra det blir är ju en annan femma. Men om man är hårig eller inte är det nog bara du själv som tänker på :)

• La Lola
    CJFSN skrev 2012-12-29 17:50:33 följande:
    Usch... känner igen tankarna... Börjär tycka de är jobbigt redan nu.. framförallt vad mannen ska tycka och tänka om en när de väl kommer till kritan :(
    Vad ska han tycka?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (E)
    Anonym skrev 2012-12-29 17:52:20 följande:
    Jag var hårig och oansad och jag sket ner mig. Dessutom hade jag druckit stora mängder mineralvatten pga törst från helvetet. Det medförde i sin tur att jag rapade konstant och så högt att okända människor tittade in i förlossningsrummet för att se om det var en robotfödsel på gång. Utöver detta så mordhotade jag mellan raparna min man samt väste på klassiskt skräckfilmsvis åt de två mycket trevliga barnmorskor som i vadarstövlar och gummiförkläde försökte styra upp det som hände mellan benen på mig. 

Alltsammans var mycket långt från förlossningsbrevet som handlade om att föda barn i harmoni och till toner av smäktande musik och med maken stående vid huvudänden medan han lugnande smekte mig över håret och log förälskat. Av det blev inget. Rapande, vilt skitande, ymnigt pissande, svettandes och skrikandes "Din jävla idiot, nu tar du och ställer dig där nere och ser vad i helvete du har ställt till med. TITTA, SÄGER JAG!! NU TITTAR DU!!"

Haha! :))
Svar på tråden Hårigt underliv och bajsa på sig under förlossningen..?