Inlägg från: Karina NAP |Visa alla inlägg
  • Karina NAP

Thailand + 9 månaders bebis

Var i thailand i aug sep med min då 8mån bebis, vi använde vagnen max 2 ggr under de 5 v vi var där, det var trångt och jävligt så vi hade bärsele istället och tyckte det funkade bra. Vi glömde vår uv tält hemma och det saknade vi verkligen så det skulle jag rekommendera att ni tar med för det fann vi inte där. Samma med badblöjor, vi hade med oss men de tog slut och så fann vi inget där trots att vi reste runt. Babyskydd tyckte vi var bra att ha under bussresorna, barnet ska ju sitta säkert oavsett om man är i sverige eller i thailand menar jag, han sov gott där och det kändes tryggt för oss föräldrar. Det finns pulvergröt på affärerna men de är väääldigt söta, vet inte om de är sockrade. Ang vattenkokare så har alla hotell vattenkokare att låna bara man frågar, om inte det redan finns i rummet. Vi hade med oss en mixer så vi kunde mixa frukt till lillen och värma maten går så bra i vattenbad. Det finns ett jättebra blöjmärke där, QO ON tror jag det hette, bästa blöjor min baby haft på! Vi tog med oss två stora paket hem efter resan, slår libero och pampers med hästlängder!

Svar på tråden Thailand + 9 månaders bebis