• pontus1992

Varför oralsex?

När man läser om oralsex mellan heteron så verkar det vara att ni har oralsex för att ni ska få er partner att njuta... Tycker ni kvinnor inte om att suga kuk och män om att slicka fitta utan gör det bara för att vara snäll???

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför oralsex?
  • autumnleaves

För bådas njutning. :)

• pontus1992

glatt överraskad... finns inget bättre än att suga en våt härlig kuk savande av försats

• Mamma från mars

Oh nej, jag suger verkligen inte kuk enbart för hans skull utan både för min egen samt killens njutning, och det för att jag älskar det!!! Bland det härligaste som finns

• Anna Paulita

Jag njuter när han njuter. Kort och gott.

• Anonym

Fast ärligt talat, så finns det väl ingen fysisk njutning ab en penis i munnen?? Att man kan gilla och tända på att ge sin partner njutning är ju en annan aspekt men SKÖNT är det ju ändå inte.

• pontus1992
    Anonym skrev 2012-12-30 17:56:22 följande:
    Fast ärligt talat, så finns det väl ingen fysisk njutning ab en penis i munnen?? Att man kan gilla och tända på att ge sin partner njutning är ju en annan aspekt men SKÖNT är det ju ändå inte.

jooo klart det är njutning att suga kuk.. Smaker,känslan att bli uppfylld och även kväljningskänslan är upphetsande grrrrr
  • 100kgpappa
    Anonym skrev 2012-12-30 17:56:22 följande:
    Man kan ju faktiskt själv bli upphetsad av att ge oralsex, även o inte är "skönt" iden bemärkelsen som att få.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Båda)

Vi suger kuk och fitta för bådas njutning, finns det något skönare än när det går för oss min kuksås i hennes sköna mun och hon sväljer så klart och hennen sås i min mun när det går för henne och sedan en lång blöt tungkyss.

Svar på tråden Varför oralsex?