• pontus1992

Varför oralsex?

När man läser om oralsex mellan heteron så verkar det vara att ni har oralsex för att ni ska få er partner att njuta... Tycker ni kvinnor inte om att suga kuk och män om att slicka fitta utan gör det bara för att vara snäll???

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför oralsex?
  • Minxx
    Jennie med ie skrev 2012-12-30 21:55:03 följande:
    Det har ju inte riktigt med mina och min mans erogena zoner att göra...

Hur som så tror jag faktiskt inte att vi är unika i att givandet av oralsex är upphetsande mer mentalt så att säga, att märka att partnern njuter och kanske tanken på vad som kommer att hända sen, än fysiskt.
    ok, halsen kanske inte är den mest erogena av zoner men om nu läpparna är det, de använder man ju när man suger. Undrar om en sådan uppdelning i mentalt och fysiskt är möjlig. Men det spelar hur som ingen roll, skönt är det ju.
  • Jennie med ie
    Minxx skrev 2012-12-30 22:41:22 följande:
    ok, halsen kanske inte är den mest erogena av zoner men om nu läpparna är det, de använder man ju när man suger. Undrar om en sådan uppdelning i mentalt och fysiskt är möjlig. Men det spelar hur som ingen roll, skönt är det ju.
    För mig känns det både möjligt och rimligt även om det såklart hänger ihop. Hade maken inte njutit när jag ger honom oralsex så lär jag inte ha blivit upphetsad heller...

Men helt klart, man ska kanske inte analysera för mycket Huvudsaken är att man gör det man gillar, såvida den/de andra är med på noterna...
  • Anonym (Båda)

Svarade för bådas njutning, men det är bara jag som suger, han slickar inte. Jag njuter inte av att bli slickad, men vi båda njuter av att jag suger.

• Rogeo01

Jag slickar för att jag tycker om det, jag gillar doften av fitta och se henne njuta och få henne riktigt blöt.

• Anonym
    Anonym (Båda) skrev 2012-12-30 23:53:39 följande:
    Svarade för bådas njutning, men det är bara jag som suger, han slickar inte. Jag njuter inte av att bli slickad, men vi båda njuter av att jag suger.
    älskar att suga, blir jättekåt och våt av det... men vill inte bli slickad till killens stora sorg
  • pontus1992

ska hem från jobbet nu och ska väcka Johan med en skön avsugning.

• Fotografen

Älskar att tillfredsställa min tjej oralt, när hon njuter så njuter jag,Tungan ute
    Bara så underbart att ligga där och hålla "fast" henne runt magen när hon liksom kvider av njutning och inte vet vart hon skall ta vägen.

• Tom Araya
    Jennie med ie skrev 2012-12-30 21:32:53 följande:
    Nej VI har inte så himla erogena zoner i munnen. Läpparna, men inte i munnen.
    Tungan är helt klart en erogen zon hos mig.
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-19 14:58:44 följande:
    Tungan är helt klart en erogen zon hos mig.

Samma här!! Läpparna, visst, men tungan har sjuuukt mkt känsel, älskar att använda den till både det ena och det andra!

Sen den mentala känslan när ens partner njuter av det man gör med munnen, ja allt spelar ju in vid oralsex! Det man ser, smakar, hör osv... :)
  • NoteturNomen
    pontus1992 skrev 2012-12-30 16:56:26 följande:
    När man läser om oralsex mellan heteron så verkar det vara att ni har oralsex för att ni ska få er partner att njuta... Tycker ni kvinnor inte om att suga kuk och män om att slicka fitta utan gör det bara för att vara snäll???

Klart man (jag iaf) suger kuk för jag tycker om det! Mycket!! Gör inte så mkt för att vara snäll faktiskt... :p

Sen som sagt, får man ju mycket njutning av den andra partens reaktioner :)
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-19 15:23:25 följande:

Klart man (jag iaf) suger kuk för jag tycker om det! Mycket!! Gör inte så mkt för att vara snäll faktiskt... :p

Sen som sagt, får man ju mycket njutning av den andra partens reaktioner :)
    Lika här, jag skulle inte stå ut med en tjej som inte vill att jag slickar henne.
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-19 15:29:57 följande:
    Lika här, jag skulle inte stå ut med en tjej som inte vill att jag slickar henne.

Nä det förtar ju en stor del av det trevliga om medspelaren inte är med på noterna :)

Oavsett hur mkt man gillar det själv...

Då är det bättre att hitta på nåt som båda vill! :D
Svar på tråden Varför oralsex?