• pontus1992

Varför oralsex?

När man läser om oralsex mellan heteron så verkar det vara att ni har oralsex för att ni ska få er partner att njuta... Tycker ni kvinnor inte om att suga kuk och män om att slicka fitta utan gör det bara för att vara snäll???

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför oralsex?
  • autumnleaves
    Anonym (Båda) skrev 2012-12-30 18:42:26 följande:
    Vi suger kuk och fitta för bådas njutning, finns det något skönare än när det går för oss min kuksås i hennes sköna mun och hon sväljer så klart och hennen sås i min mun när det går för henne och sedan en lång blöt tungkyss.
    Haha låter härligt det där.
  • Lufsan

För att jag gillar att ge honom det och han ger alltid tillbaka. Så absolut för bådas skull. 

En dag i sänder.
  • Tom Araya
    Jennie med ie skrev 2012-12-30 20:50:18 följande:
    Den som får njuter "fysiskt" och den som ger njuter "mentalt" av att ge den andre njutning,
    Håller med.
     jag menar vi har inte så himla erogena zoner i munnen...
    Jo, det har vi faktiskt och det är de som gör att vi tycker om att pussas och kyssas samt i viss mån även suga på saker.
  • Minxx
    Tom Araya skrev 2012-12-30 21:19:34 följande:
    Jo, det har vi faktiskt och det är de som gör att vi tycker om att pussas och kyssas samt i viss mån även suga på saker.
    Precis. Älskar att suga kuk.
  • Jennie med ie
    Tom Araya skrev 2012-12-30 21:19:34 följande:

Nej VI har inte så himla erogena zoner i munnen. Läpparna, men inte i munnen.
  • Minxx
    Jennie med ie skrev 2012-12-30 21:32:53 följande:
    Nej VI har inte så himla erogena zoner i munnen. Läpparna, men inte i munnen.
    har du inte sett Långt ner i halsen?!
  • Anonym
    Den som får njuter "fysiskt" och den som ger njuter "mentalt" av att ge den andre njutning, jag menar vi har inte så himla erogena zoner i munnen...

Nä, men porrigt när det är kladdigt : )
  • Jennie med ie
    Minxx skrev 2012-12-30 21:39:40 följande:
    har du inte sett Långt ner i halsen?!
    Det har ju inte riktigt med mina och min mans erogena zoner att göra...

Hur som så tror jag faktiskt inte att vi är unika i att givandet av oralsex är upphetsande mer mentalt så att säga, att märka att partnern njuter och kanske tanken på vad som kommer att hända sen, än fysiskt.
Svar på tråden Varför oralsex?