• Anonym

Får era döttrar sova nakna?

Sjukt ofräscht av alla här att sova med ansiktet mot kudden. Jag virar alltid in huvudet i gladpack innan jag ska sova! Alltså hur har folk det hemma egentligen?

• Anonym
    FlitigaLis skrev 2012-12-30 19:56:28 följande:

Allvarligt talat hur ofta bäddar ni rent?
    Ungefär 2 gånger i veckan.
  • Anonym
    Anonym (Samantha) skrev 2012-12-30 20:02:53 följande:
    Jag sover själv naken och jag är vuxen. Sängkläderna går att tvätta och flickorna duschar väl. Att deras bror sover med dem spelar väl ingen roll. De kommer inte sova tillsammans då de är 15 år, jag lovar. =)
    Lite intimt kanske, om de inte har trosor.
  • Anonym
    lindalinaa skrev 2012-12-30 20:00:06 följande:
    Men får barnen aldrig duscha??!! Inte fan är man så lortig i muffen att det riskerar göra sängen ofräsch om man tvättar sig. Att lufta underlivet är BRA!
    Varje dag duschar dem.
  • Anonym

Du har inte så sunda tankar ts..ärligt talat.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 20:07:34 följande:
    Lite intimt kanske, om de inte har trosor.
    Nej det är DU som gör det till "något fel" och först då kan det skada deras sexualitet och självbild! Det är normalt att syskon badar nakna tillsammans med! Vårt kropps- och sexfixerade samhälle har gjort att naket är detsamma som sexuell situation och det är det faktiskt inte!
  • Anonym

Jag sover naken, mannen min sover naken, dottern på 5år sover naken, sonen på 9år sover med boxer. Alla väljer själv.

• Anonym
    Hannah76 skrev 2012-12-30 20:00:21 följande:

Hur ofta byter du sängkläder?
    Du har inte sex i din säng heller? 
    De 5-6 gånger om året jag och min sambo ligger med varandra så byter jag ju alltid sängkläder efteråt, plus att vi duschar innan och efter.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 20:14:53 följande:
    De 5-6 gånger om året jag och min sambo ligger med varandra så byter jag ju alltid sängkläder efteråt, plus att vi duschar innan och efter.
    Har du bacillfobi? Trist att ni har så dött sexliv.
  • Anonym

Vi föds 100% människa och dör 99% bakterie. Livet är en enda bakteriehärd. Vi har små parasiter i våra tarmar dessutom. Att sova nakna är det minsta problemet om man är bacillofob.

Svar på tråden Får era döttrar sova nakna?