-
Och...?Matkvinnan skrev 2012-12-30 22:36:07 följande:Men snälla kära du. Wtf. Män/pojkar får stånd otaliga gånger i sömnen utan att vara minsta lilla kåta.
-
Anonym skrev 2012-12-30 22:36:29 följande:Tycker den är relevant då jag inte ser vad som annars skulle vara problemet med att ett litet barn sover naken med sin mamma.
Står det nånstans att barnet är litet? sen är det väl stor skillnad mellan att ha ett litet barn som ligger halvt över sig med pyjamas på eller helt naken? Och hade man olämpliga tankar om sitt barn skulle man förmodligen inte vara så påklädd, utan tvärtom. Hur vanligt är det? Hur lämpligt att fråga en sån sak är det? Då borde du kanske ge dig på de som vill vara nakna med sina barn och lägga dina sjuka tankar på dem istället? En del kanske helt enkelt bara tycker att man har kläderna på inför sina familjemedlemmar. -
Anonym (kille med åsikt) skrev 2012-12-30 22:42:03 följande:Fast nu handlade det om en mamma som sov i samma säng som sin son, du kanske ska läsa kommentaren jag svarade på? Hon ville inte sova naken med honom och då anklagade flera stycken henne för att hon skulle bli kåt på sitt eget barn annars. Det är en helt ohygglig anklagelse att göra mot en omtänksam mamma!
-
Matkvinnan skrev 2012-12-30 22:30:13 följande:1. Det är bra att lufta fittan.
2. Det är skönt att lufta fittan.
3. Sätt på lillungen kallingar istället.
4. Det är barn det handlar om, inte kåta brottslingar
hahahahahahah, komedi, hahahahahahahaha-något för RAW, hahahahahaha... -
Är det vanligt att era barn sover tillsammans? Alltså i samma säng?
-
Ni dom har nya partners, alltså inte mamma/pappa till barnet. Sover även ni alla nakna tillsammans?
-
Sockertoppen27 skrev 2012-12-31 01:11:36 följande:Nä det värkar tydlig att du inte förstår problemet. Sova naken ensam är ok men inte när ens bror sover bredvid det är ett problem!
Vad är det för problem du pratar om? Problemet är snarare din fantasi än ungarnas nakenhet.. -
alltså jag sover alltid naken, blir tokig av att ha kläder på mej, enda gången jag har nåt på mej är om jag sover borta eller har mens annars alltid näck.
det är väl bra å lufta muffen haha -
Vah? Sova nakna? Är det så varmt hemma hos folk? Jag behöver fan två täcken för att värma mig om nätterna - med pyjamasen på!
-
Min dotter är snart 12 och sover alltid naken, har alltid gjort. Utom när hon har mens då.
-
Läs igen, hon har det redan och då har hon så klart trosor. :)Anonym (kanske) skrev 2012-12-31 11:49:12 följande:12-åringen kanske borde ha trosor nån gång i alla fall, tänkte mest att hon borde få mens snart om hon inte redan fått det.
-
Jag harven vän som har en dotter på 12 år. Dottern är vad man kallar välutvecklad och sover naken med pappan. Ser inget fel med det heller. Om min dotter vill göra lika med min man är det ok
-
Jag kan hålla med dig lite angående hygienen. Det kanske inte är så mysigt om flytningar etc hamnar på lakan istället för trosor.. Trosorna byter man ju, lakan ligger ju på ett tag iallafall innan man byter.
Men... Varför ska du bry dig om hur dem väljer att sova? Det är verkligen upp till var och en.
Och när det gäller lillebror på 3-4år så är inte det dina döttrars fel eller ansvar.
Dem ska väl inte behöva styra hur dem sover för att lillebror eventuellt kommer in och väcker dem på morgonen? -
För det första ska man akta sig för att prata om att det är ofräscht att va naken. Tjejer skäms för sina kroppar nog som de redan gör. Sen så tycker jag att byte av sängkläder bör ske en gång i veckan. Jag själv hst haft problem med svampinfektioner i flera år. Dlutafe först när jag började sova naken. Nä, låt dina barn sova som de vill. Fyraåringen ksn väl sova i sin egna säng.
-
Ohygieniskt?? Menar du att barnen är smutsiga mellan benen då eller? Jag sover alltid naken.
-
Byter ts lakan efter varje gång hen haft sex?
-
Ja.Anonym skrev 2013-01-01 18:03:01 följande:Byter ts lakan efter varje gång hen haft sex?
-
HUR orkar du? Och vadå, drar du upp din man/fru (vet inte om du är tjej eller kille) direkt efter sexet då för att byta lakan eller?Anonym skrev 2013-01-01 18:14:50 följande:Ja.
-
NEJ för bövelen TS, mina döttrar måste ha på sig en grön rymddräkt när de sover!!!!