Vad tycker du om ordet snippa?
Jag har för mig när det röstades ang snippa var att det var ett neutralt ord. Inte som fitta som rimmade på Britta. Men det första barnen på förskolan sa var snippa Filippa. Så blev Filippa ledsen istället för Britta.
Jag har för mig när det röstades ang snippa var att det var ett neutralt ord. Inte som fitta som rimmade på Britta. Men det första barnen på förskolan sa var snippa Filippa. Så blev Filippa ledsen istället för Britta.
Vi kallade den för skrotten för delar man ett äpple ser kärnhuset nästan ut som ett underliv. När jag var liten kallade jag den för nissan tills min faster köpte sig en bil med märket Nissan. Blev lite konstigt när faster åkte runt i en ........!
Kissen säger väl mer om vad underlivet används till just när man är liten (barn).
Att kissa med.
Ja det funkar det också La Lola. De kissar med sin kisssssssss.
Min son säger inte snopp utan Plopp som faktiskt är en av mina favorit choklad.
Det skulle bli knivigt om jag skulle säga JAG ÄLSKAR PLOPP! För han skulle tro att det var snopp jag menade.
Ja men säger jag snopp så rättar han mig vareviga gång.
Jo jag vet La Lola men fortfarande blir det fel om jag säger Plopp är så smaskigt gott! när han tror att Plopp är snopp. Förstår du mitt resonemang?