Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Vad tycker du om ordet snippa?

Hatar ordet. Min dotter säger kissen. Skulle aldrig i livet kalla underlivet för snippan. Det är fruktansvärt löjligt. Själv kalkar jag den fittan eller muttan... Ja kissen med min dotter...

• floppan2008
    La Lola skrev 2013-01-05 11:21:41 följande:
    Så kissen är bättre än snippa?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*

Ja annars hade jag inte sagt det. Snippa är så jävla dumt och kissen mkt bättre!
  • floppan2008
    LindaEfraim skrev 2013-01-05 13:05:23 följande:
    Kissen säger väl mer om vad underlivet används till just när man är liten (barn). Att kissa med.

Exakt man kissar med den och när man blir stor och börjar använda den till annat lär man inte ligga och be Karln att smeka snippan. Tycker ordets skit och kommer aldrig säga det!
    La Lola skrev 2013-01-05 13:28:00 följande:
    Då måste man ju kalla pojkars kön för kissen också?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*

Måste man? Varför? Jag gillar olikheterna mellan könen. HEN finns inte och genus är idioti. Killar och tjejer är olika. Snopp är ett bra ord. Snippa är inte ett bra ord. Men vill du avköna din son så kalla du hans snopp för kiss. Det är bara du som förlorar på det.
  • floppan2008
    Rocket Mania skrev 2013-01-05 16:46:54 följande:
    Ja sen kan man döpa om den från "kissen" till knullhålet kanske

Ja vill du säga det till din dotter är det upp till dig!
  • floppan2008
    Rocket Mania skrev 2013-01-05 16:50:49 följande:
    Jag använder som sagt snippa, kissen är smeknamn på katt. Min dotter har ingen katt mellan benen.

Du får säga vad du vill. TS undrar vad folk tycker om ordet snippa jag svarar... Jag skiter högaktningsfullt i vad du säger om din dotters kön. Jag säger kissen och min dotter säger kissen. Varför bry sig så jävla mkt om vad andra gör? Nu ska jag leka med min dotter. Har inte lust att diskutera med folk som är värre än Adolf Hitler. Man får lixom inte tycka vad man vill. Men det för jag ändå. Jag vägrar säga snippa men vill du och alla andra använda det ordet så gör det! Kunde inte bry mig mindre. Adios
Svar på tråden Vad tycker du om ordet snippa?