Inlägg från: Rocket Mania |Visa alla inlägg
  • Rocket Mania

Vad tycker du om ordet snippa?

floppan2008 skrev 2013-01-05 16:44:02 följande:

Exakt man kissar med den och när man blir stor och börjar använda den till annat lär man inte ligga och be Karln att smeka snippan. Tycker ordets skit och kommer aldrig säga det!
    Måste man? Varför? Jag gillar olikheterna mellan könen. HEN finns inte och genus är idioti. Killar och tjejer är olika. Snopp är ett bra ord. Snippa är inte ett bra ord. Men vill du avköna din son så kalla du hans snopp för kiss. Det är bara du som förlorar på det.
    Ja sen kan man döpa om den från "kissen" till knullhålet kanske
  • Rocket Mania

Jag har aldrig "hatat" ordet men det var "svårt" att börja använda det. Nu använder vi det (alla i familjen) och jag tycker det är ett bra ord. Ett namn på ett kön vare sig mer eller mindre, precis som snopp.

• Rocket Mania
    floppan2008 skrev 2013-01-05 16:49:03 följande:

Ja vill du säga det till din dotter är det upp till dig!
    Jag använder som sagt snippa, kissen är smeknamn på katt. Min dotter har ingen katt mellan benen.
  • Rocket Mania
    floppan2008 skrev 2013-01-05 16:55:21 följande:

Du får säga vad du vill. TS undrar vad folk tycker om ordet snippa jag svarar... Jag skiter högaktningsfullt i vad du säger om din dotters kön. Jag säger kissen och min dotter säger kissen. Varför bry sig så jävla mkt om vad andra gör? Nu ska jag leka med min dotter. Har inte lust att diskutera med folk som är värre än Adolf Hitler. Man får lixom inte tycka vad man vill. Men det för jag ändå. Jag vägrar säga snippa men vill du och alla andra använda det ordet så gör det! Kunde inte bry mig mindre. Adios
    Varför blir du så arg? Ingen försöker väl tvinga dig till något alls? Att fråga är inte detsamma som tvinga.
Svar på tråden Vad tycker du om ordet snippa?