Anonym (längtar) skrev 2013-01-02 19:38:23 följande:
24. Säg bara inte att jag är ung och att de kommer. Känner mig själv allt äldre och äldre. När jag var kring 20 tänkte jag de kommer senare men de börjar bli mer och mer jobbigt. Menar att om jag inte ens lyckas med vänskap nu hur svårt är de egentligen inte om de ska vara känslor med också?
Nätdejting tycker jag att jag ser som ett avslutat kapitel. Var över ett halvår sen jag var inloggad och tror ej jag återvänder. Tar mest bara emot... Spelar ingen roll vad man skriver heller tydligen, fick beröm av många över en fin presentation men ville för de inte ens lära känna mig.
Jadu jag tycktes inte hitta någon av dem iaf :)
Det tänkte jag inte skriva :) Jag tänkte mer att om du börjar bli barnsugen så är det ett "kort" att spela. Även om du gärna träffar en tjej som redan har barn.
Runt 30 kommer det bli mer värdefullt, om det är så du känner. Då är det flera par som bryter för att han vill vänta och hon inte vill det, och en del singeltjejer som gärna vill träffa någon när de fyller 30.
Jag träffade min sambo när han var 33. Jag är hans första flickvän, om man inte räknar 2 veckor med en tjej när han var 20... Han var på en dejtingsida där han varit i flera år. Han var inte aktiv alls, men svarade när jag mailade honom.