Hur skaffar man en flickvän?
i vilken stad bor du? Mindre eller större stad?
i vilken stad bor du? Mindre eller större stad?
tro på dig själv det finns någon för alla. du är ju bara 24 år
Misstänker att du precis som jag är lagd lite åt det analytiska hållet. Vi är fachinerade av lite allt möjligt och gillar att spendera tid på att försöka förstå hur världen och människor fungerar (inte bara damer). Därför ska jag ge dig ett tips. Jag skulle varmt rekommendera att du sätter dig och kollar igenom HELA "The Blueprint Decoded" av Tyler Durden från Real Social Dynamics. Det är en film på cirka 20 timmar (!) där en kille pratar om grejer jag tror du kan tycka är väldigt intressant. Om du är något som mig det vill säga...jag har till och med sett den två gånger. Det var värt det för min hjärna kunde snappa upp ännu mer värde ur den andra gången. Jag såg filmen för första gången när jag var 23 eller 24 och önskade efteråt att jag sett den betydligt tidigare (eller att någon vuxen med mycket livserfarenhet ruskat om mig och lärt mig koncepten den tar upp).
Filmen är skapad av en känd "pickup"-guru men just denna har inget med pickup att göra. Den handlar inte om billiga "tricks" eller liknande utan om mycket djupare saker. Alltifrån vad som skapar självförtroende till vad kärlek, romantik, positivitet, drivkraft och motivation kommer från. Den tar upp värdet av att GE till andra människor på ett 100% uppriktigt sätt samtidigt som du tar det du vill ha. Den går igenom ofantligt mycket nyttig information om du bara är villig att lägga ner tiden.
Den enda som kan ta tag i det här är du...om DU tror att du har möjlighet att förbättra och utveckla dig själv så kan du det också. Fokusera och lär dig så mycket du bara kan.
Good luck
Krogen eller fest! :p
Tänk om din blivande vän läser i den här tråden, men eftersom du är anonym inte kan kontakta dig? Hur tänker du lösa det, TS?
Du kan gå en sömnadskurs, det var bara tjejer på den jag gick. Annars är jag lite tveksam till det där med kurser, tror föreningar (med gemensamma gruppaktiviteter) är bättre, även om det finns t ex "singelkurser" numera har jag sett (vanliga kurser i något men som riktar sig främst till singlar).