taggigros skrev 2013-08-06 16:31:49 följande:
Jo jag tror också att du analyserar och tänker lite för mycket. Det förhindrar impulsiva tankar och handlingar. Jag är lite som du och tänker och analyserar mycket, men tänker också på att inte tänka så mycket:p Har märkt att jag är som lyckligast när jag lyckas "låta bli att tänka på att jag tänker", tillsammans med folk som jag kan umgås med där jag känner att jag får vara den jag är utan att fundera på det.
Hehe, tycker att du ska försöka göra reklam för dig själv här. Kanske är nån tjej här som läser tråden;) Det kan ju också vara bra "övning" inför framtiden.
Vad kul att du gillade sidorna. Kläder och skor kan ju vara saker som gör en glad, man kan visa personlighet genom sitt utseende. Jag älskar killar som tänker lite på fina detaljer i sin stil, ( avskyr verkligen såna där "bekväma feta barnskor i vuxenstorlek typ" på potentiella pojkvänner:p) Du verkar ju vara fräsch och lagom stilmedveten annars:) Andra saker som är snyggt är skjortor, ja, jag vet att du sa att du inte gillade det men ge det en chans. Jeansskjortor i alla fall, det är så fint. Hehe, jag försöker göra dig till en hipster;) Skjorta med tröja eller kofta över... Eller t shirts med fina tryck, undvik töntiga interna statements ifrån obskyra dataspel och så bara. Humoristiska tryck är töntigt i allmänhet tycker jag. Du har säkert koll, men det är kul att själv inse vilken stil jag verkligen gillar på killar. Sen, har du nån nån parfym eller cologne eller nåt? Till och med deodoranter eller rakvatten som doftar manligt är sexigt. Den där reklamen där tjejer förföljer en kille som har på sig Axe deo är inte helt ute och cyklar...
bra skrivet!