Inlägg från: Ann Lee |Visa alla inlägg
  • Ann Lee

Viking Line

Nej, men de kollar om du har flera bokningar i ditt namn. Vet detta, har jobbat på Viking Line, dock ej på bokningen.

Jag skulle köpa en reguljärbiljett dit, och en hem. Kan dock inte lova att det kommer att fungera men då är du i varje fall inte en "dubblett".

Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Ann Lee
    Triponda skrev 2013-01-03 18:03:37 följande:
    Tack för svaret! Tror du det går för om man t.ex gör ena bokningen med första namn och andra med andranamnet och kanske en felstavning på efternamnet på en av bokningarna? 

Angående reguljärbiljetten, blir man inte strandad där om man köper två? Kollade och såg att båten stannar runt 2 på natten och att den åker igen 8.45 samma dag, kan man då stiga på direkt?

Tycker du annars planen skulle funka om man säger så? Funkar hyttnyckeln direkt efter att man hämtat ut den? 
    Kan ej svar på namnen i bokningen.

Stannar runt 2? Vart ska du åka egentligen? En Åbo-kryssning eller en Mariehamnskryssning med Cinderella? Det är Cinderella som stannar ute till havs vid kl 2 för att åka in till Mariehamn på morgonen och därefter åka tillbaks till stockholm. Åbobåtarna kör Stockholm-Mariehamn/Långnäs - Åbo. Uppehåll i Åbo i drygt en timme och åker sedan tillbaks mot Stockholm igen.

Hyttnyckeln funkar direkt när man hämtat ut den, aldrig hört något annat.       
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
Svar på tråden Viking Line