• Anonym

Vad tycker ni om rakade kvinnor över 40?

Jag träffade en 45-årig kvinna ett tag under hösten. Vacker och välbehållen kropp, lite gäddhäng, slapp i huden lite sånt som kommer med åren. Så även lite med det heliga. Tycker det är vackert!
    Men jag hajar inte att de rakar sig, tycker inte det passar mogna kvinnor.

Vad tycker ni?

Inget mot rakat annars, men det passar bättre på Paris Hilton än en frodig 45-åring.. 

• Svar på tråden Vad tycker ni om rakade kvinnor över 40?
  • Adamsklan
    Anonym skrev 2013-01-04 19:19:22 följande:
    Jag träffade en 45-årig kvinna ett tag under hösten. Vacker och välbehållen kropp, lite gäddhäng, slapp i huden lite sånt som kommer med åren. Så även lite med det heliga. Tycker det är vackert!
    Men jag hajar inte att de rakar sig, tycker inte det passar mogna kvinnor.

Vad tycker ni?

Inget mot rakat annars, men det passar bättre på Paris Hilton än en frodig 45-åring.. 
    härligt kåta som djur
  • JagMan

dom vill nog inte att mannen får hår maten när han slickar .. mums

• Anonym

Haha, bra på och knulla var hon i alla fall, kunde hela paketet, vi träffades 5-6 ggr och med en del vin i kroppen då. Det var härligt.

Det som jag tyckte var roligt var hur hon sög. Jag lova att hon måste kollat Porr mycket, hardcore läget, Hela rubbet. Var är det som händer, tänkte jag och log lite, det var tur hon inte spotta på ollat då för kunde inte jag hålla mig för garv. ...som sagt det var lite odd, men fint knull.

• Emelie23

Det blir mer och mer vanligt att även äldre kvinnor rakar sig eller tar bort med laser. Både jag och min mamma har tagit bort hår med laser

• Kjellgren

"Mogen" eller "äldre" över 40!

Det är inte säkert det var för din skull, jag kan lova att det är en helt annan upplevelse med vaxat även när man är på egen hand så att säga. 

• Emelie23
    Kjellgren skrev 2013-01-04 19:49:17 följande:
    "Mogen" eller "äldre" över 40!

Det är inte säkert det var för din skull, jag kan lova att det är en helt annan upplevelse med vaxat även när man är på egen hand så att säga. 
    vaxa!!?? Aj aj aj ....
  • Kjellgren
    Emelie23 skrev 2013-01-04 19:52:41 följande:
    vaxa!!?? Aj aj aj ....
    Bara första gången. Och det håller länge utan att kli eller annat otrevligt.
  • Emelie23
    Kjellgren skrev 2013-01-04 19:54:53 följande:
    Bara första gången. Och det håller länge utan att kli eller annat otrevligt.
    aj aj ... jag skulle inte fixa det själv i alla fall..
    laser är ju iof inte smärtfritt det heller
  • Tom Araya

Jag ser inga som helst problem med att kvinnor över 40 rakar muttan. Jag är själv 39 och gillar inte könshår mer nu än när jag var yngre, varför skulle kvinnor vara annorlunda?

• Anonym

Läckert! Tycker det är häftigt att även mogna damer rakar musen.... :)

Svar på tråden Vad tycker ni om rakade kvinnor över 40?