• Anonym

Vad tycker ni om rakade kvinnor över 40?

Jag träffade en 45-årig kvinna ett tag under hösten. Vacker och välbehållen kropp, lite gäddhäng, slapp i huden lite sånt som kommer med åren. Så även lite med det heliga. Tycker det är vackert!
    Men jag hajar inte att de rakar sig, tycker inte det passar mogna kvinnor.

Vad tycker ni?

Inget mot rakat annars, men det passar bättre på Paris Hilton än en frodig 45-åring.. 

• Svar på tråden Vad tycker ni om rakade kvinnor över 40?
  • Anonym (Rump)

Tycker det är sexigt med både rakad och håriga 40+are. Men sexigast är en mogen kvinna med former som är naturell och orakad. Helst ska hon av naturen ha lite hårväxt, så att det inte växer utanför bikinilinjen eller upp mot naveln eller ner minor analen. Thats my dream woman.

• VackraFlicka
    Tom Araya skrev 2013-01-04 20:06:27 följande:
    Jag ser inga som helst problem med att kvinnor över 40 rakar muttan. Jag är själv 39 och gillar inte könshår mer nu än när jag var yngre, varför skulle kvinnor vara annorlunda?
    Jag tänker då inte sluta raka mig då jag blir 40... usch....
  • NyttNamn
    Tom Araya skrev 2013-01-04 20:06:27 följande:
    Jag ser inga som helst problem med att kvinnor över 40 rakar muttan. Jag är själv 39 och gillar inte könshår mer nu än när jag var yngre, varför skulle kvinnor vara annorlunda?

VackraFlicka skrev 2013-06-18 15:06:54 följande:
    Jag tänker då inte sluta raka mig då jag blir 40... usch....

Nä det har jag då inga planer på att göra heller!! Nog för att det är skitlänge kvar till dess, men.. :P
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (thats me)
    Anonym (Rump) skrev 2013-06-18 15:03:09 följande:
    Tycker det är sexigt med både rakad och håriga 40+are. Men sexigast är en mogen kvinna med former som är naturell och orakad. Helst ska hon av naturen ha lite hårväxt, så att det inte växer utanför bikinilinjen eller upp mot naveln eller ner minor analen. Thats my dream woman.
    Thats me;)
    Är kurvig med breda höfter och en fast rumpa.
    Det enda är väl att jag inte har nån "dålig" hårväxt,ganska tät och fin buske.Men har ej hår på dom ställen du beskriver.
    Förstår dom som rakar sig men trivs bra som jag är.
  • engdahl

Rakad, vaxas eller ansad fitta kvittar lika - lika härliga alltihop! Helt orakad är inte min favorit men hellre en yvig buske än ingen mutta alls... ;)

• Anonym (Mrs grey)

"fakta ni önskar ni inte visste":jag är 50, har bara ansat innan men rakar förutom landningsbana nu. Dels för att omväxling förnöjer men också för att min svarta buske börjar bli grå...känns lite trist då jag annars ser ung ut i kroppen. Men frågeställningen är konstig, vi över 40gör som vi tycker och kanske som vår partner önskar sej, nu som alltid, varför skulle man låta bli nåt bara för en ålder ? Måste man ha lampan släckt också?

• engdahl

Låter som att du har en vacker mus, Mrs Grey...! :)

• Anonym (Noway)

Så gamla damer intresserar mig inte alls ändå. Har man typ inte tappat allt hår på kroppen då?

• Anonym (Mrs grey)
    Anonym (Noway) skrev 2013-06-19 01:49:37 följande:
    Så gamla damer intresserar mig inte alls ändå. Har man typ inte tappat allt hår på kroppen då?

Du får väl hålla dej i form så du kan attrahera 10 år yngre tjejer när du blivit såå himla gammal då. Annars är det bra att att ställa sej mot rullatorn vet du, väldigt praktiskt för en snabbis var som helst.
Svar på tråden Vad tycker ni om rakade kvinnor över 40?