• Anonym (Vill vill vill!!)

Så attraherad av honom att jag dööör!

Jag är inte singel, och inte han heller. Båda har familjer. Men jag är så jävla attraherad av honom och skulle typ ligga med honom på tre sekunder om jag fick chansen! Han själv vet inget om detta och har säkert inte tänkt så alls om mig haha!!
    Vi umgås rätt mycket som ett kompisgäng, och med familjerna. Så hemskt och fel av mig att tänka så här kanske men jag kan inte hjälpa det. Och det är inget tillfälligt, har känt så här sedan i somras. Jag kan verkligen inte prata med någon om det så jag måste bara skriva av mig här.
    Fan vad jag vill ha sex med honom, typ nu.
    Så, tala om för mig nu hur dumt det är, hur otrogen jag är i tanken eller vad fan som helst. Eller om jag borde göra slag i saken
    Eller om ni också har förbjudna tankar om någon hehe. Kom igen!

• Svar på tråden Så attraherad av honom att jag dööör!
  • Anonym

Tycker han detsamma om dig då eftersom du undrar om du ska göra slag i saken?

• Anonym

Om du är inte singel så är fel att tänka på sånt eftersom du är inte ensam i ser här . Det är tre personer till som kommer att blir sårad. Man ska inte bara tänka på sig själv.

• Alfred811

Det är inte fel, det är vad det är och nu behöver du hantera det på ett sätt så att du och andra mår så bra som möjligt.

Anonym skrev 2013-01-04 21:10:25 följande:
    Tycker han detsamma om dig då eftersom du undrar om du ska göra slag i saken?

Nej men han vet ingenting!!! Men man kan ju chansa
    Anonym skrev 2013-01-04 21:12:51 följande:
    Om du är inte singel så är fel att tänka på sånt eftersom du är inte ensam i ser här . Det är tre personer till som kommer att blir sårad. Man ska inte bara tänka på sig själv.

Du har så rätt. Klart det inte är ok att vailja vara med någon annan, MEN det ändrar inte det faktum att jag ändå vill det. Eftersom han inget vet, och antagligen inte tänker lika så blir det nog inget mer än tankar.
  • Anonym

Inget fel i att vara ärlig mot honom så att han får reda på det. Sen utifrån det se vad som händer.
    Bara för att du berättar det för honom så betyder ju inte det att han kommer slänga sig i armarna på dig men kan ju vara bra för honom att reflektera över situationen och kanske ge dig goda råd? Eller så känner han likadant?

Alfred811 skrev 2013-01-04 21:14:26 följande:

Det är inte fel, det är vad det är och nu behöver du hantera det på ett sätt så att du och andra mår så bra som möjligt.

Yes, så klokt. Tolkar det hur jag vill
    Anonym skrev 2013-01-04 21:19:41 följande:
    Inget fel i att vara ärlig mot honom så att han får reda på det. Sen utifrån det se vad som händer.
    Bara för att du berättar det för honom så betyder ju inte det att han kommer slänga sig i armarna på dig men kan ju vara bra för honom att reflektera över situationen och kanske ge dig goda råd? Eller så känner han likadant?

Skulle tillfället komma så skulle jag nog det faktiskt. Kanske kommer det, kanske inte...
  • Anonym (Mmmm)
    Anonym (Vill vill vill!!) skrev 2013-01-04 21:07:41 följande:
    Jag är inte singel, och inte han heller. Båda har familjer. Men jag är så jävla attraherad av honom och skulle typ ligga med honom på tre sekunder om jag fick chansen! Han själv vet inget om detta och har säkert inte tänkt så alls om mig haha!!
    Vi umgås rätt mycket som ett kompisgäng, och med familjerna. Så hemskt och fel av mig att tänka så här kanske men jag kan inte hjälpa det. Och det är inget tillfälligt, har känt så här sedan i somras. Jag kan verkligen inte prata med någon om det så jag måste bara skriva av mig här.
    Fan vad jag vill ha sex med honom, typ nu.
    Så, tala om för mig nu hur dumt det är, hur otrogen jag är i tanken eller vad fan som helst. Eller om jag borde göra slag i saken
    Eller om ni också har förbjudna tankar om någon hehe. Kom igen!
    Jag träffade en man för ett par år sedan. Attraktionen blev ömsesidig och det fanns inte en chans att vi kunde motstå! Vi har båda partners och vi kommer från helt olika bakgrunder och förutsättningar men SHIT! vilket sex vi har! Cool
  • Haskel

Jag är inte den som dömer någon. Fel är det inte, kärlek och attraktion är något fint. Men dock kan konsekvenserna bli att man sårar andra människor man älskar. Några frågor är, skulle du ha förståelse om din partner hade sex med någon annan? Vad skulle du vilja hände om din partner fick reda på att du haft sex med den här killen, att han förlåt dig, eller att han aldrig fick veta? Skulle du kunna hantera dina känslor, skulle det stanna vid enbart sex, om du fick möjlighet? Skulle du helst ha ett öppet förhållande?

Dina tankar är inte ovanliga, och skall inte fördömas. Men om du söker förståelse, är min fråga: är du lika förstående och ickedömande när det gäller andra människor (inkl din partner)?

Stå upp för dig själv och dina egna åsikter, var öppen och gå inte bakom ryggen på någon i onödan!   

Svar på tråden Så attraherad av honom att jag dööör!